Egentligen är det synd om Rupert Grint
Forum > Harry Potter > Egentligen är det synd om Rupert Grint
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jo det måste vara jätte kul att bli relaterad till hp men jag håller delvis med dig
7 aug, 2012 09:20 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och Daniell Radcliff och Emma Watson de har ju typ gett sitt liv åt Harry Potter. Så fort dom går på gatan eller spelar i en annan film så säger folk "åh kollar Harry Potter skådisarna". Det kan inte vara så kul... Vet inte, dem kanske blir glada?
7 aug, 2012 13:50 |
|
lily99
Elev |
Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Och Daniell Radcliff och Emma Watson de har ju typ gett sitt liv åt Harry Potter. Så fort dom går på gatan eller spelar i en annan film så säger folk "åh kollar Harry Potter skådisarna". Det kan inte vara så kul... Vet inte, dem kanske blir glada? kanske 7 aug, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ladusvalan: Så är det väl för alla skådisar som varit med i en riktigt stor film ... Men jag vet inte om jag tycker så synd om dem egentligen, med tanke på hur mycket pengar de tjänat och med tanke på hur roligt det måste varit att vara med. Det är helt klart mycket av deras liv som gått åt till att spela in Harry Potter. Men jag tror inte att dett precis är något de ångrar. Men det är ju inte så kul ändå att vara i spotlight hela tiden. Man har inget privatliv och paparazzi kan ta tusen foton bara om en skådis tar en promenad eller något. Och man måste tänka på vad man säger så inget misstolkas eller missuppfattas. Folk säger att det är deras fel, de valde sitt yrke. Men de gör ju bara något de brinner för, de gillar sitt jobb. Men visst, man fattar ju att de inte kan leva normalt efteråt men de behöver ju inte direkt gilla det. 7 aug, 2012 19:32 |
|
Ladusvalan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ladusvalan: Så är det väl för alla skådisar som varit med i en riktigt stor film ... Men jag vet inte om jag tycker så synd om dem egentligen, med tanke på hur mycket pengar de tjänat och med tanke på hur roligt det måste varit att vara med. Det är helt klart mycket av deras liv som gått åt till att spela in Harry Potter. Men jag tror inte att dett precis är något de ångrar. Men det är ju inte så kul ändå att vara i spotlight hela tiden. Man har inget privatliv och paparazzi kan ta tusen foton bara om en skådis tar en promenad eller något. Och man måste tänka på vad man säger så inget misstolkas eller missuppfattas. Folk säger att det är deras fel, de valde sitt yrke. Men de gör ju bara något de brinner för, de gillar sitt jobb. Men visst, man fattar ju att de inte kan leva normalt efteråt men de behöver ju inte direkt gilla det. Nej, det är klart att det är jobbigt. Personligen skulle inte jag vilja leva ett sådant liv. Men jag tror ändå att de tycker att det positiva väger upp det negativa. Annars skulle väl ingen vilja bli kändis? 8 aug, 2012 11:49 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Jag hade varit helt överlycklig om någon hade känt igen mig från Harry Potter ^o^
Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 8 aug, 2012 13:44 |
|
Borttagen
|
Nej, det är klart att det är jobbigt. Personligen skulle inte jag vilja leva ett sådant liv. Men jag tror ändå att de tycker att det positiva väger upp det negativa. Annars skulle väl ingen vilja bli kändis? Jo, men svårt är det väl ändå att bara vara positiv? Självklart har de många fördelar. De får makt över folket. Det de tycker kan påverka andras tankar, och de har pengar för att kunna göra saker; tex välgörenhet etc. 8 aug, 2012 21:03 |
Forum > Harry Potter > Egentligen är det synd om Rupert Grint
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen