drakhotell
Forum > Mugglarportalen > drakhotell
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
Okej, fast ni kan ha det i tankarna till senare. Ni gör ett super jobb båda två.
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
8 aug, 2012 20:22 |
|
Li
Biträdande rektor |
Grejen med drakarna är också att det inte ska vara lätt att sköta om dem, det är svårt att ha en drake
without something there is no nothing 8 aug, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Grejen med drakarna är också att det inte ska vara lätt att sköta om dem, det är svårt att ha en drake Men man kan ju göra så att när man sedan loggar in på Mugglarportalen så får man tillbaka draken och får ta hand om den igen. 8 aug, 2012 20:29 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Li: Grejen med drakarna är också att det inte ska vara lätt att sköta om dem, det är svårt att ha en drake Då kanske man skulle kunna ha en spärr att man bara kan lämna bort sin drake ett visst antal dagar per år. Typ lämna bort den högst 15 dagar på ett år? Det skulle vara en rätt bra kompromiss tycker jag. I would have died! I would have died rather than betray my friends 8 aug, 2012 20:31 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Att lämna ut sitt lösenord till någon annan är aldrig en bra idé. Visst, om du gör det inom familjen kanske det funkar (såvida det inte är emot Mugglis regler vilket det skulle kunna vara). Men även mellan kompisar är det farligt. Vad händer om din kompis blir förbannad på dig? Du kan få ditt konto raderat i värsta fall... Den som kan logga in som dig kan göra ALLT du kan göra med ditt konto, tex: byta lösenord, epostadress, radera kontot, posta spam, ta bort dina vänner, skicka PM till andra i ditt namn... osv. ja, du har rätt! men man ger ju sitt lösenord till nån annan om den ska kunna vakta och mata,va? Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 8 aug, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Skulle vara coolt : D
9 aug, 2012 00:46 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag tycker att det är en bra idé men som sagt kan man utnyttja det och det finns buggar som behöver fixas först!
Om det här med att utnyttja det så tycker jag att draken kan stanna i ålder på hotellet. Då vinner man ju ingenting på att ha den där om man inte faktiskt ska bort ~MY TUMBLR~ 9 aug, 2012 02:21 |
|
miragulz
Elev |
hur matar man sin drake(jag köpte min första idag)?
11 aug, 2012 12:36 |
Forum > Mugglarportalen > drakhotell
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen