Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

drakhotell

Forum > Mugglarportalen > drakhotell

1 2 3
Användare Inlägg
Goizan
Elev

Avatar


Okej, fast ni kan ha det i tankarna till senare. Ni gör ett super jobb båda två.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)

8 aug, 2012 20:22

Li
Biträdande rektor

Avatar


Grejen med drakarna är också att det inte ska vara lätt att sköta om dem, det är svårt att ha en drake Om man bara kunde lämna bort dem skulle ju folk kunna utnyttja det.

without something there is no nothing

8 aug, 2012 20:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Grejen med drakarna är också att det inte ska vara lätt att sköta om dem, det är svårt att ha en drake Om man bara kunde lämna bort dem skulle ju folk kunna utnyttja det.


Men man kan ju göra så att när man sedan loggar in på Mugglarportalen så får man tillbaka draken och får ta hand om den igen.

8 aug, 2012 20:29

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Grejen med drakarna är också att det inte ska vara lätt att sköta om dem, det är svårt att ha en drake Om man bara kunde lämna bort dem skulle ju folk kunna utnyttja det.


Då kanske man skulle kunna ha en spärr att man bara kan lämna bort sin drake ett visst antal dagar per år. Typ lämna bort den högst 15 dagar på ett år?

Det skulle vara en rätt bra kompromiss tycker jag.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

8 aug, 2012 20:31

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ja, du har rätt! men man ger ju sitt lösenord till nån annan om den ska kunna vakta och mata,va?
Att lämna ut sitt lösenord till någon annan är aldrig en bra idé. Visst, om du gör det inom familjen kanske det funkar (såvida det inte är emot Mugglis regler vilket det skulle kunna vara). Men även mellan kompisar är det farligt. Vad händer om din kompis blir förbannad på dig? Du kan få ditt konto raderat i värsta fall... Den som kan logga in som dig kan göra ALLT du kan göra med ditt konto, tex: byta lösenord, epostadress, radera kontot, posta spam, ta bort dina vänner, skicka PM till andra i ditt namn... osv.

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

8 aug, 2012 23:37

Borttagen

Avatar


Skulle vara coolt : D

9 aug, 2012 00:46

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Jag tycker att det är en bra idé men som sagt kan man utnyttja det och det finns buggar som behöver fixas först!

Om det här med att utnyttja det så tycker jag att draken kan stanna i ålder på hotellet. Då vinner man ju ingenting på att ha den där om man inte faktiskt ska bort

~MY TUMBLR~

9 aug, 2012 02:21

miragulz
Elev

Avatar


hur matar man sin drake(jag köpte min första idag)?

11 aug, 2012 12:36

1 2 3

Forum > Mugglarportalen > drakhotell

Du får inte svara på den här tråden.