Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

La la love

Forum > Fanfiction > La la love

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kommer antagligen mer senare idag

6 aug, 2012 10:12

Borttagen

Avatar


JaaaaaaAAAAAAAAA

6 aug, 2012 10:19

Borttagen

Avatar


Mer kommer nu!

Quidditch
Dagen därpå var det quidditchträning.Harry tänkte att det nog skulle rycka upp honom lite att träna.Nere i stora salen så kom hedwig med sirius svar,svaret löd så här:
Tack för ditt brev Harry!jag minns inte att då jag gick på Hogwarts att det hänt något liknande.Förutom då James började gå ut med Lily under sjunde året,men då var det bara han som var kär,inte hela skolan.Så jag vet inte vad det kan vara som hänt.Snuffles
Harry krafsade ner ett snabbt svar där det stod så här:
Okej,för det är verkligen konstigt här!Ron går runt och sjunger La la love hela tiden!Harry.
Sedan skickade han iväg Hedwig och åt lite av sin bacon.Men sedan fick han syn på henne,Eloise Midgon och Terry Boot stod och hånglade!
-Terry,din idiot!!vrålade Harry och gick för att slå Terry gul och blå.Ron fick syn på Alicia Spinnet några platser längre bort vid Gryffindor-bordet och smög fram dit,hoppade upp bakom henne och sjöng:
-La la love!,La la love!samtidigt som han utförde någon slags steppdans.Efter den märkliga frukosten så var det dags för quidditchträning.Träningen gick inte vidare bra.Ron fjantade sig hela tiden eftersom Alicia Spinnet var med i laget och ingen kunde riktigt koncentrera sig.

7 aug, 2012 11:12

Borttagen

Avatar


Fffffffllllllluuuuuunmmmmmiiiiiggggtttt

7 aug, 2012 11:48

Anton Potter
Elev

Avatar


mer

9 aug, 2012 09:09

Borttagen

Avatar


Sorry för att jag inte har skrivit,har varit på läger,

11 aug, 2012 09:56

Borttagen

Avatar


Gör inget

11 aug, 2012 10:18

Emelesey
Elev

Avatar


Bra! Men jag har märkt att det är några fel som du fortsätter att göra:

Dagen där på var det quidditch träning.Harry tänkte att det nog skulle rycka upp honom lite att träna.
Rättelse:
Dagen där på var det quidditch träning. Harry tänkte att det nog skulle rycka upp honom lite att träna.
Tänk på att göra mellanrum efter punkt!

-Hermione!,flämtade Ron.
Rättelse:
Hermone! Flämtade Ron.
Kom ihåg att inte göra punkt eller komma efter frågetecken/utropstecken.

La la love,la la love. Sjöng han.
Rättelse:
La la love, la la love. Sjöng han.
Kom ihåg att göra mellanrum efter komma också!

varför kunde inte Harry och Ron tro henne?hon var inte lesbisk!
Rättelse:
varför kunde inte Harry och Ron tro henne? Hon var inte lesbisk!
Det ska vara stor bokstav efter punkt!

Men jag älskar verkligen din ff!!!!!!!!!


11 aug, 2012 15:39

moafredda
Elev

Avatar


Haha! Awesome roligt *bevakar*

På senare tid har mitt hjärta känts som en sten som bara sjunker igenom jorden..

11 aug, 2012 15:46

Borttagen

Avatar


Tack för kommentarer!♥
Änglar&pilbågar
Efter den katastrofala quidditchträningen så gick de upp till uppehållsrummet.
-Pilbåge? Sa Ron eftersom han fått syn på en pytteliten pilbåge som låg slängd på marken.
-Änglar? Sa Harry och pekade upp där det satt en liten varelse med vingar och rosa,alldeles för mycket urringad klänning.Ängeln höll i en pilbåge,en pytteliten pilbåge!
-Ron,jag tror jag har svaret på varför det ligger en pilbåge där sa han.Mer hann han inte säga eftersom Eloise Midgon nyss kommit förbi i korridoren och Harry sprungit iväg dit och försökt hångla med henne.
-Rosa moln i korridoren,elever hånglar offentligt! Vrålade Filch som nyss kommit springande.Han gav Eloise&Harry straffkommendering och Ron spramg så fort han kunde upp till uppehållsrummet.Inne i uppehållsrummet så satt Hermonie precis som vanligt och pluggade.Men hon tänkte inte bara på sina läxor som hon brukade göra då hon pluggade.Hon tänkte på Malfoy,Draco Malfoy,mums!

13 aug, 2012 11:32

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > La la love

Du får inte svara på den här tråden.