Skulle allt vara detsamma?
Forum > Harry Potter > Skulle allt vara detsamma?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Pryda: Du behöver inte tycka synd om oss. Jag är väldigt nöjd med bilderna jag fick från filmerna.Tycker synd om er som såg filmerna före ni läste böckerna. Det jag uppskattar mest med HP är att det ger läsaren fantastiska möjligheter att själv måla upp omgivningen och händelserna. Något man går minste om när man redan har sett miljöerna i filmerna. Visst var det kul att se hur filmskaparna gjorde Hogwarts, men jag kommer alltid att ha min egna bild, den som böckerna gav mig, långt innan filmerna. 26 aug, 2012 14:05 |
Forum > Harry Potter > Skulle allt vara detsamma?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen