Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skulle allt vara detsamma?

Forum > Harry Potter > Skulle allt vara detsamma?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Pryda:
Tycker synd om er som såg filmerna före ni läste böckerna. Det jag uppskattar mest med HP är att det ger läsaren fantastiska möjligheter att själv måla upp omgivningen och händelserna. Något man går minste om när man redan har sett miljöerna i filmerna.

Visst var det kul att se hur filmskaparna gjorde Hogwarts, men jag kommer alltid att ha min egna bild, den som böckerna gav mig, långt innan filmerna.
Du behöver inte tycka synd om oss. Jag är väldigt nöjd med bilderna jag fick från filmerna.

26 aug, 2012 14:05

1 2 3

Forum > Harry Potter > Skulle allt vara detsamma?

Du får inte svara på den här tråden.