Varför Tänkte Jag Inte På Det?-Dramione
Forum > Fanfiction > Varför Tänkte Jag Inte På Det?-Dramione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag brukar inte gilla dramione men det här var bra. Så skriv mer snääääääääääääälla
17 sep, 2012 15:53 |
|
Corriiz
Elev |
Dracos perspektiv:
Jag tittade på formerna. Det var bara så himla löjligt. Jag kunde alla formar.. Cirklar.. Kvadrater! hmm.. rektanglar, tvåkanter?,tromb?.. Jaaaa... Jag minns dom men kan inte komma på alla så snabbt... Jag fick fram en lång suck.. Barnen lärde sig formerna nu.. Dom höll på att rabbla upp dom... Dom skulle skriva och rita. Jag kunde inte hålla mig. Min hand tog en penna och målade formerna på ett av barnens papper.. Vilket fick det lilla barnet at gråta. ![]()
18 sep, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Bra!
*bevakar* 18 sep, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Braa..
18 sep, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
BRA!
18 sep, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Bra!!!!
18 sep, 2012 18:29 |
|
milla123
Elev |
mer!!!
love hufflepuff Läs min ff hermiones första år http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=32596 18 sep, 2012 20:33 |
|
Hermia
Elev |
Nej men Draco då
Awesome kapitel Once a MADling, always a MADling 21 sep, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Den är superbra och jag gillar ditt sätt att skriva! MEEEER
23 sep, 2012 22:30 |
|
DarkBells
Elev |
23 sep, 2012 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen