Harry Potter Internet Maraton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Maraton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
Det låter awesome med dom datumen, kan inte vara med på CoS eller på PoA för min CoS skiva är väldigt skadad och jag är på ett "kyrkläger" den 24-26 augusti.
2 aug, 2012 21:20 |
|
LiquidLuck
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av LiquidLuck: Uppdaterade just första inlägget med förslag på datum och tid för filmerna. Kom gärna med synpunkter Är det lördagar? Ja det är lördagar! ; 2 aug, 2012 21:46 |
|
Ollis100
Elev |
Kommer inte vara med på de två första och Fenixordern...
De två första har jag kollat på tillräckligt många gånger för att det ska räcka hela livet känns det som, och när ni ska kolla på Fenixordern (8 september) är jag i Stockholm på Pottermässan :3 hej 2 aug, 2012 23:12 |
|
PotterHunger
Elev |
Får se om jag är med... :3
Läs min profil för info... 2 aug, 2012 23:19 |
|
LiquidLuck
Elev |
3 aug, 2012 10:06 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ollis100: Kommer inte vara med på de två första och Fenixordern... De två första har jag kollat på tillräckligt många gånger för att det ska räcka hela livet känns det som, och när ni ska kolla på Fenixordern (8 september) är jag i Stockholm på Pottermässan :3 Jag ska nog också försöka ta mässan då så ja... ~MY TUMBLR~ 3 aug, 2012 12:02 |
|
LiquidLuck
Elev |
Om det är många som ska dit så kanske vi hoppar över den helgen och tar helgen efter istället ^^
; 3 aug, 2012 12:10 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av LiquidLuck: Om det är många som ska dit så kanske vi hoppar över den helgen och tar helgen efter istället ^^ Låter som en fin idé! ~MY TUMBLR~ 3 aug, 2012 12:13 |
|
Ginny!!!!
Elev |
3 aug, 2012 12:27 |
|
LiquidLuck
Elev |
Hejsan!
Tänkte påminna er alla om att datumet för första filmen närmar sig med stormsteg! Lördag denna vecka (18 agusti) klockan 20:00 så startar vi första filmen av åtta i detta HP Maraton vilka kommer? ; 14 aug, 2012 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen