Elevhemspokalen
Forum > Mugglarportalen > Elevhemspokalen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Vilken super bra ide!
22 aug, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Hoppas verkligen att detta fungerar
22 aug, 2012 13:44 |
|
Dumbledore1
Elev |
22 aug, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
jag håller klart med lite pengar till Quidditchlaget typ
22 aug, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
jätte bra ide!!!!
22 aug, 2012 18:05 |
|
MissWentz
Elev |
22 aug, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
23 aug, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Galleoner tycker jag inte är en bra lösning, man kämpar ju för äran och sitt elevhems status. Däremot vore det väl ganska snyggt om man för den månaden som ens elevhem vann får en pokal på sitt info. Som sen försvinner om ett annat elevhem vinner nästa månad.
23 aug, 2012 18:55 |
|
Savi
Elev |
Som ovanstående håller jag inte riktigt med om detta med galleoner som pris. Och liksom tidigare inlägg sagt - det är inte så det är på Hogwarts, om man nu ska vara sån.
Elevhemspokalen är bara en kul grej. Vill man gärna att ens elevhem ska vinna och man vill att fler ska bli delaktiga kan man börja peppa dem lite att vara delaktiga. Genom att spela frågesporten får man ju lite pengar också.
24 aug, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte heller att man borde få Galleoner som pris...
24 aug, 2012 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen