Harry Potters Tvillingsyster
Forum > Fanfiction > Harry Potters Tvillingsyster
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Super bra!!!!!! Bara att
Sedan börjar dom gå mot den Lappade kitteln Ska det inte vara Sedan börjar dom gå mot den läckande kitteln Bara såg det annars är det super bra! 2 aug, 2012 11:04 |
|
Hermia
Elev |
Varsegod Bra. Jag märkte, vilket jag inte tänkte på tidigare, att du skriver "dom". Det ska man egentligen inte göra utan det är talspråk. Man skriver "de" och "dem" Sedan är det bra att sätta , när någon pratat klart, t.ex. - Hej, sa hon. Once a MADling, always a MADling 2 aug, 2012 11:06 |
|
cikki
Elev |
okej.
2 aug, 2012 11:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 2 kl. 11:08
|
|
Måntass
Elev |
haha xD alla ger henne klyftiga komentaraer xD
cikki, du har en massa proffs som läser! (från att jag har läst deras ff) ![]()
2 aug, 2012 11:07 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Super bra!!!!!! Bara att Sedan börjar dom gå mot den Lappade kitteln Ska det inte vara Sedan börjar dom gå mot den läckande kitteln Bara såg det annars är det super bra! Du har rätt! Jag ville kolla om någon märkte något! Skrivet av Måntass: haha xD alla ger henne klyftiga komentaraer xD cikki, du har en massa proffs som läser! (från att jag har läst deras ff) Jaha... Tack! 2 aug, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Måntass: haha xD alla ger henne klyftiga komentaraer xD cikki, du har en massa proffs som läser! (från att jag har läst deras ff) Vilka O_o 2 aug, 2012 11:18 |
|
molly wehe
Elev |
Brrrrrrrra
Jag är ny här och blev hit tvingad av min dotter 2 aug, 2012 11:20 |
|
cikki
Elev |
Tack!
2 aug, 2012 11:23 |
|
Borttagen
|
bra
2 aug, 2012 12:49 |
|
cikki
Elev |
Här kommer lite mer!
-Vad är det för en dag, är det en vanlig dag.... Hilly fortsätter blunda.... -Nej det är ingen vanlig dag, för det är Hillys födelsedag! Hilly öppnar ögonen och ser sin mamma, som bär på en massa paket, och Lolly, som bär på en stor chokladtårta. -Hurra! Hurra! Hurra! Hilly ler. Hennes mamma lämnar paketen på sängkanten, Och Lolly ställer brickan på nattduksbordet. - Grattis, min lilla flicka! Vilket paket vill du öppna först? -Det, svarar Hilly och pekar på ett stort packet med mörkblått omslagspapper. Hennes mamma ger henne paketet. Hilly skakar försiktigt på det. Det skramlar inte det minsta. Hon drar försiktigt av omslagspapperet. En kartong. Hon öppnar kartongen och i ligger; en mörkgrön mugglartröja, en mantel, en till, silverfärgad mantel, en svart kjol och ett par skor. -Tack mamma! -Det var så lite så. Hilly sträcker sig efter nästa paket, ett ganska litet med rosa omslagspapper. Hon sliter av papperet och hittar 25 paket med chokladgrodor. -Tack igen! Hon tar det sista paketet, ett mellanstort med massor av roseter. Hon drar av alla banden och papperet. Ett paket med 15 fjäderpennor, 15 pergamentrullar och 3 flaskor med bläck. -Tack! -Hilly Mark... Hilly tittar upp. Lolly räcker fram ett litet paket, med guldglansigt omslagspapper. -Lolly vill också ge en present... -åh, Tack Lolly! Hilly tar emot paketet, och tar försiktigt av omslagspapperet. Hon hittar en vacker guldmedaljong, med inristningar på baksidan av berlocken. Hilly försöker se vad som står, men det ser ut som om det är skrivet med runor. -Lolly, den är jättevacker! Tack! Hilly ger Lolly en stor kram, vilket gör Lolly förvirrad. Lolly tycker att Hilly ska sätta in foton i medaljongen, på sin familj, Lolly tittar med stora ögon på Hilly. Ja, det ska jag, svarar Hilly, och letar upp ett foto på sin mor, Henne själv och Lolly. Lägg en komentar! 2 aug, 2012 12:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen