Vilket ämne vill du bli lärare i?
Forum > Harry Potter > Vilket ämne vill du bli lärare i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
31 jul, 2012 20:01 |
|
Matizze
Elev |
Jag har alltid velat göra det till synes så tråkiga ämnet trollkonsthistoria en tjänst och lätta upp det en smula, så det är en dröm.
Mugglarstudier vore också roligt, fast jag vet inte om jag skulle klara av att undervisa elever som inte ens vet vad en av och på-knapp är... ^w^ ![]()
2 aug, 2012 10:17 |
|
Irah
Elev |
2 aug, 2012 11:58 |
|
Ladusvalan
Elev |
Förvandlingskonst eller trollkonsthistoria, tror jag. Eventuellt försvar mot svartkonster, men helst någon av de två andra.
2 aug, 2012 12:17 |
|
Borttagen
|
Hmm, Trolldryckskonst eller kanske Trollformellära.
2 aug, 2012 12:37 |
|
Borttagen
|
Trolldryckslära, det verkar ganska roligt.
____________________________________________ Pigfarts is real! 2 aug, 2012 13:16 |
|
Erica
Elev |
2 aug, 2012 13:16 |
|
Borttagen
|
Trolldryckskonst
2 aug, 2012 14:49 |
|
salinix55
Elev |
2 aug, 2012 14:50 |
|
themarauder
Lärare |
Hmm... mugglarstudier kanske? =)
Lära dem om felefoner och pillismän. Lära dem om mugglarmodet (Lärobok: ELLE, hah) etc. Hade varit intressant!! Annars kanske trolldryckskonst eller försvar mot svartkonster... =) - just like themarauder 2 aug, 2012 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen