Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Sponsor Games

Forum > Fanfiction > The Sponsor Games

1 2 3 4 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Lills
Elev

Avatar


HANDLEDARE FÖR DISTRIKT 1! 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

30 jul, 2012 21:38

Celest Gaunt
Elev

Avatar


Kan man vara sponsorn/sponsor?

30 jul, 2012 21:53

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Celest Gaunt:
Kan man vara sponsorn/sponsor?

ofc det är ju viktigaste

~MY TUMBLR~

30 jul, 2012 21:55

Borttagen

Avatar


Jag går med i distrikt 6 om jag får det

30 jul, 2012 21:56

Celest Gaunt
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Kan man vara sponsorn/sponsor?

ofc det är ju viktigaste


Hur många behöver du?
Så... Kan du berätta?
Jag ger varje distrikt en viss summa poäng, eller? Får jag 145 poäng som jag delar på och ger, eller?
Förklara. Ger jag poäng till de jag vill ska vinna eller till de som jag tycker klarar sig bäst i spelen? Eller till de som jag tycker har bäst handledare?

30 jul, 2012 21:57

Borttagen

Avatar


Åh Gud va bra ide är helt klart med! Sponsor vill jag nog va?

__________________________________________
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpicasion.com%2Fpic55%2F8e5953f99a01335064935916537eb8a8.gifhttp://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page=1[

30 jul, 2012 21:59

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Kan man vara sponsorn/sponsor?

ofc det är ju viktigaste


Hur många behöver du?
Så... Kan du berätta?
Jag ger varje distrikt en viss summa poäng, eller? Får jag 145 poäng som jag delar på och ger, eller?
Förklara. Ger jag poäng till de jag vill ska vinna eller till de som jag tycker klarar sig bäst i spelen? Eller till de som jag tycker har bäst handledare?

Du ger poäng av samma andledning som sponsorerna i Hunger Games.
Och du har bara 10 poäng per dag som du ska ge till helst bara ett distrikt. En speldag alltså, inte en riktig dag

~MY TUMBLR~

30 jul, 2012 21:59

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag går med i distrikt 6 om jag får det


I think its full!

Hej

30 jul, 2012 21:59

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag går med i distrikt 6 om jag får det


I think its full!

Jag sätter in dig i alla fall. Det ser ut att bli 24 spelare trots allt

~MY TUMBLR~

30 jul, 2012 22:00

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag går med i distrikt 6 om jag får det


I think its full!

Jag sätter in dig i alla fall. Det ser ut att bli 24 spelare trots allt


Yes!!

Hej

30 jul, 2012 22:01

1 2 3 4 ... 34 35 36

Forum > Fanfiction > The Sponsor Games

Du får inte svara på den här tråden.