The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
30 jul, 2012 21:38 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Kan man vara sponsorn/sponsor?
30 jul, 2012 21:53 |
|
Victoire Weasly
Elev |
30 jul, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
Jag går med i distrikt 6 om jag får det
30 jul, 2012 21:56 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Hur många behöver du? Så... Kan du berätta? Jag ger varje distrikt en viss summa poäng, eller? Får jag 145 poäng som jag delar på och ger, eller? Förklara. Ger jag poäng till de jag vill ska vinna eller till de som jag tycker klarar sig bäst i spelen? Eller till de som jag tycker har bäst handledare? 30 jul, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
30 jul, 2012 21:59 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Hur många behöver du? Så... Kan du berätta? Jag ger varje distrikt en viss summa poäng, eller? Får jag 145 poäng som jag delar på och ger, eller? Förklara. Ger jag poäng till de jag vill ska vinna eller till de som jag tycker klarar sig bäst i spelen? Eller till de som jag tycker har bäst handledare? Du ger poäng av samma andledning som sponsorerna i Hunger Games. Och du har bara 10 poäng per dag som du ska ge till helst bara ett distrikt. En speldag alltså, inte en riktig dag ~MY TUMBLR~ 30 jul, 2012 21:59 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag går med i distrikt 6 om jag får det I think its full! Hej 30 jul, 2012 21:59 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Jag går med i distrikt 6 om jag får det I think its full! Jag sätter in dig i alla fall. Det ser ut att bli 24 spelare trots allt ~MY TUMBLR~ 30 jul, 2012 22:00 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Jag går med i distrikt 6 om jag får det I think its full! Jag sätter in dig i alla fall. Det ser ut att bli 24 spelare trots allt Yes!! Hej 30 jul, 2012 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen