Bågskytte?
Forum > Off Topic > Bågskytte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tony The Joker: Rimfrostokey, då var det rätt billigt där. Köpte ni ingen tab och armskydd då? Vad är en tab och vad ska man ha armskydd till? *känner mig lite efter* 13 jan, 2013 21:08 |
|
Tony The Joker
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tony The Joker: Rimfrostokey, då var det rätt billigt där. Köpte ni ingen tab och armskydd då? Vad är en tab och vad ska man ha armskydd till? *känner mig lite efter* Håller du bågen i venster hand ska du ha som en "lapp" på högra handen för att dra strängen med. Och armskydd är rätt bra, för släpper du strängen för löst så träffar den underarmen - INTE skönt! Razmus T Möller 13 jan, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2013 18:46 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Hoppas VERKLIGEN att du köpte armskydd och tab, det är lite besvärligt att skjuta annars (islag är INTE kul .c)
Förlåt för att jag suger.
22 jan, 2013 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lea Lovegood: Hoppas VERKLIGEN att du köpte armskydd och tab, det är lite besvärligt att skjuta annars (islag är INTE kul .c) Det fanns ju inte att köpa där vi köpte bågen men det blir väl sen kanske 22 jan, 2013 21:51 |
|
Arcade
Elev |
Jag går i det, har dock haft en paus från det rätt länge pga studier, tycker definitivt du borde börja med det om du tycker det är kul.
22 jan, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Kanske lite off topic men jag har bara skjutit pilbåge en gång på en medeltidsfest. Det slutade med att jag råkade skjuta en av de andra gästerna rakt i rumpan.
22 jan, 2013 23:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag går inte på det men jag har en båge hemma jag skjuter med och det är riktigt roligt
![]()
23 jan, 2013 17:16 |
|
Borttagen
|
Haha, jag och Fia har börjat bli riktigt duktiga nu. Jag missar inte halmbalen från 10 meters håll längre
29 mar, 2013 17:41 |
|
Unik
Elev |
Åh har varit min största dröm i flera år att börja med bågskytte. Har dock varken haft tid, det har krockat med annat och aldrig blivit av. :C
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 29 mar, 2013 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen