Karaktärerna...?
Forum > Harry Potter > Karaktärerna...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Petra Hyrrot
Elev |
ALLA!
Men två av mina favvosar är Snape och Sirius HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 22 okt, 2012 19:11 |
|
DeanThomas
Elev |
Draco Malfoy och Minerva
25 okt, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Bellatrix Lestrange.
25 okt, 2012 22:54 |
|
PerfectFreak
Elev |
Snape och det är ganska roligt för när jag var mindre avskydde jag Snape men nu om jag ser Harry Potter och det är någin scen med Snape så skriker jag ut högt "SNAPE!!!" Asså det är seriöst, jag gör verkligen det. Jag är så sjukt konstig ibland...
27 okt, 2012 18:49 |
|
Olivizza
Elev |
Bellatrix, Luna, Herminone, Harry och Ron
Fast älskar ju ALLA obeskrivligt mycket. "Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 28 okt, 2012 00:30 |
|
Nenne00
Elev |
Draco malfoy in my heart ofc
Patronus: Dolphin Love horses<3 <3 <3 Den som läser detta är ... 28 okt, 2012 08:58 |
|
MissLollo
Elev |
28 okt, 2012 11:31 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag skulle nog säga Harry! Han är min absoluta favorit! Men jag älskar alla karaktärer, men trion är ju guld värd, och Ginny, Tonks, Fred och George, Sirius och Dobby såklart! Och Luna, ja ni ser det går ju inte att välja, men de är nog de absolut bästa. Och Snape såklart
Winter is coming... 28 okt, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
LUNA. ♥ x 100000
29 okt, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
EVERYONE in my heart ♥
(Fast inte de onda då med alla andra x) 21 dec, 2012 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen