Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dobby10
Elev |
gryffindor
Söker kort 24 jul, 2012 21:27 |
|
saganda
Elev |
Jag tycker om Ravenclaw och känner mig hemma där. Men jag har även hamnat i Slytherin och Hufflepuff, och jag tycker inte det är något fel med de elevhemmen. Däremot tycker jag Gryffindor inte passar mig vidare bra. No offense Gryffindorare
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 24 jul, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Slytherin
24 jul, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Ville hamna i Slytherin, och det gjorde jag också.
24 jul, 2012 22:45
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-25 kl. 13:48
|
|
LolFeelings
Elev |
Jag blev Hufflepuff på mugglis. Jag backade då och kryssade i "Ravenclaw" på den sista frågan, och vips! Ravenclaw.
Annars, om jag inte fick välja Ravenclaw... Slytherin. För att jag är Slytherclaw.
24 jul, 2012 22:53 |
|
lusianna
Elev |
jag ville hamna i rewenklaw.men jag ä ganska nujd med huffel puff okso
Lusianna 24 jul, 2012 23:10 |
|
baramin
Elev |
Hufflepuff tror jag! Såg mig aldrig som en gryff, men när jag väl tänkte tanken blev det bara WOW DET ÄR SÅ MYCKET JAG.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 24 jul, 2012 23:15 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Här hamnade jag i Gryffindor, men skulle nog även passa i Hufflepuff. Gjorde en ny användare för ett tag sen, men tog bort den när jag läste att man inte fick ha mer än 1 användare åt gången. Men den gången hamnade jag i Hufflepuff. Men jag trivs väldigt bra i Gryffindor! Så jag är nöjd.
24 jul, 2012 23:22 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Jag är en hel Ravenclaware faktiskt.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 24 jul, 2012 23:25 |
|
hyperion
Elev |
När jag var mindre så ville jag vara i Gryffindor, haha, don't ask me why. Inget fel på Gryffindor, men det är verkligen inte för mig. Jag trivs så bra i mina gröna klädnader så, Slytherin ftw.
![]()
24 jul, 2012 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen