Om Harry var en tjej och på riktigt?
Forum > Harry Potter > Om Harry var en tjej och på riktigt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Då skulle han troligen inte heta Harry x)
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 31 jul, 2012 21:33 |
|
Måntass
Elev |
22 aug, 2012 10:17 |
|
viktor
Elev |
Rolig fråga
22 aug, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Neep jag ser honom som en kille, sorry
22 aug, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
Jag hade velat byta kön på alla karaktärer i Harry Potter-böckerna, för det gör det så tydligt hur kön och genus framställs.
Och vadå om det varit på riktigt? Är inte Harry Potter på riktigt redan?? : D 22 aug, 2012 12:46 |
|
månbarnet
Elev |
Tja, om han hade varit tjej så tycker jag det hade varit urhäftigt med det homosexuella förhållandet mellan tjej-Harry och Ginny, för homosexualitet nämns, mig veterligen, inte alls i böckerna annars. (även fast vi alla vet om Dumbledore)
24 aug, 2012 07:09 |
|
Borttagen
|
Tror faktiskt inte att HP blivit lika stort om det handlat om en tjej. Tyvärr.
Men jag hade inte brytt mig nä. 24 aug, 2012 08:11 |
|
MystiqueRed
Elev |
Harriett Potter... gillar inte klangen i det, får hitta ett bättre tjejnamn!
3 sep, 2012 14:09 |
|
Obsessed
Elev |
Harietta Jamia Potter.
... Nej. Bara nej. Hela grejen skulle bara kännas komisk om Harry var en tjej. Om det var på riktigt och Harry inte var en tjej, så skulle jag vara väldigt lycklig. ![]() ![]()
3 sep, 2012 14:34 |
|
rosea
Elev |
det hade varit AWSOME! (på båda frågorna)
TEBAKS IGEN 4 sep, 2012 16:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen