Maxstorlek på signaturer
Forum > Mugglarportalen > Maxstorlek på signaturer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Vilken super bra idé
2 sep, 2012 08:08 |
|
Borttagen
|
Skulle vara skitbra
2 sep, 2012 09:05 |
|
Borttagen
|
Jag puffar detta inlägg igen, jag blir galen på alla stora signaturer snart och tycker också att det blir mer och mer!! Kommer det göras något åt detta?
8 sep, 2012 00:07 |
|
Amandan
Elev |
8 sep, 2012 00:43 |
|
GinnyLina
Elev |
Håller med!
Det är snyggt men väldigt irriterande med massa bilder, och tex! (Inte illa ment alla som har det...) That's me... 8 sep, 2012 12:22 |
|
ellisnoris
Elev |
23 sep, 2012 22:05 |
|
Ellociraptor
Elev |
En funktion så att man kan välja bort signaturerna vore fantastiskt. Och en maxbegränsning storleksmässigt kunde vara praktiskt.
Helst skulle man förbjuda gifs också, men det kanske är jag som är för gammal för att uppskatta dem... 24 sep, 2012 16:54 |
|
Hermia
Elev |
Verkligen en jättebra idé
Once a MADling, always a MADling 24 sep, 2012 18:28 |
|
Freja
Elev |
Snälla, snälla, snälla Erfa?
Everything is Dramione and nothing hurts. 24 sep, 2012 18:36 |
|
Katla
Elev |
Åh, jag irriterar mig också på långa signaturer! Jättebra idé yo c:
♏︎ 24 sep, 2012 18:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen