The Battle of Love
Forum > Fanfiction > The Battle of Love
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är man trött så misstolkar man sista meningen ganska mycket HAHAhah åh gud :'
Nu är jag nyfiken på vad som händer! ♥ 23 jul, 2012 04:36 |
|
Lexie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är man trött så misstolkar man sista meningen ganska mycket HAHAhah åh gud :' Nu är jag nyfiken på vad som händer! ♥ haha jag dör, tänkte på det nu! xD lalala i wont say.. † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 23 jul, 2012 04:38 |
|
Dramione Forever
Elev |
jippie vad glad jag blev!
23 jul, 2012 04:44 |
|
Ormtunga
Elev |
23 jul, 2012 10:00 |
|
Lexie
Elev |
Chapter Four - The Date
Part Two of Two Jag log lite halvt till svar. Dörren till rummet kom fram och nu undrar jag verkligen vad han har tänkt att det ska se ut. "Damerna först." "Det är bara en ursäkt för att ni killar ska se oss på röven, så jag jag insisterar, killarna först." "Men åhh Hermione, jag visste väl att du ville se min röv" sa han och flinade. Han öppnade dörren och där inne var det inte som jag tänkt mig. En eldsbrasa, bokhyllor (säkert bara för att imponera på mig), soffa, fotöljer och massa annat. På bordet framför soffan var det en stor vas med rosor och tända ljus med doft av vanilj. Draco vände som om mot mig och log. "Bara för din skull." Han tog min hand och började gå mot soffan som var framför brasan och jag satte mig brevid honom. Han tog sin hand och smekte min kind. "Visste du att du är vacker?" frågade han. Jag kännde direkt hur varm jag kände mig och en rodnad kom fram över kinderna. Fall inte. Han ska inte få dig. "Var det de du ville säga?" "Granger jag gillar dig. Väldigt mycket" sa han och bet ihop. Wow. Jag kan inte fatta att han just sa det. Men jag kan inte få ihop allt hur det här kan fungera. Hur kan han gilla mig? Han väntade på svar men jag visste inte vad jag skulle säga. Dissa honom. Skit i honom. Han är inte värd dig. "Jag måste gå" sa jag och sprang ut. Jag kunde inte tänka när han satt framför mig. Draco Malfoy Hur kan du vara så dum att erkänna det? Och så dum som verkligen trodde att hon gillade mig, vilket skämt! Men jag måste kunna vinna hennes hjärta på något sätt. Det här är inte över. Nästa dag: Jag hörde hur några skrattade men jag brydde mig inte. Skrattet blev allt högre och kom närmre. "Käften!" Jag kollade upp och över mig stod Blaise och Theodore. Dom skrattade så mycket så det såg ut som om dom kissade på sig. "Vad vill ni" fräser jag åt dom. "Vi måste gå ner och äta nu" sa Theo och fnissade som en liten barnunge. "Vänta då" sa jag och steg upp ur sängen. Jag tog på mig ett vanliga kläder och vi började gå ner. "Asså vad är det med er idag? Ni är otroligt tröga" sa jag när vi kommit ner. "Draco du är otroligt trög" sa Blaise och dom båda skrattade och viskade som två tjejer uppspelda över Justin Bieber. Vi kom in till Stora salen och alla vände sig mot oss. Det var helt knäpptyst men andra sekunden så bröts det av alla elever som satt och skrattade. "Är hela världen konstig idag eller?" frågade jag och satte mig vid Pansy som såg ut att hålla på att sätta i halsen. "Draco..hu..hur fan ser.. du ut?" sa hon mellan skratten. "Vadå hur jag ser ut?" Hon tog fram en liten spegel hon hade och nu såg jag. När jag mötte mitt ansikte var det fullt inkletat i brunkräm. Ögonlocken hade färgerna grönt och silver medans läpparna var i chockrosa. Rouge över kinderna och kajal som dom ritat som morrhår. NU FAN VAR DET ÖVER FÖR DOM TVÅ. Jag kollade på dom två killarna med en mördarblick och båda ställde sig upp och började springa runt hela salen medans jag jagade dom. Till slut hamnade vi i biblioteket. "ÄR NI HELT HJÄRNSKADADE? VET NI VILKEN SKAM DET HÄR ÄR?! NI ÄR DÖDA" skrek jag på dom medans dom båda fortfarande skrattade och inte brydde sig om vad jag sa. Irma Pince kom fram och skulle precis säga åt oss att vara tysta när hon såg mig. Hon kollade med skräckslagna ögon men sen började hon också att fnissa och gick där ifrån. Tack killar. Till och med Hermione hade skrattat. Dom ska få hämn. Inte idag men någon dag. ___________ Tack så jätte mycket igen! † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 23 jul, 2012 14:52 |
|
Trezzan
Elev |
Hahaha jättebra! Påminner lite om en ff jag läste för ett tag sen, det där med fb å msn, hehe. Har du läst en sommarlovskväll framför datorn kanske?
Du skriver jättebra och på ett sätt som får den som läser att skratta! Hehe. c:
23 jul, 2012 15:50 |
|
Lexie
Elev |
Skrivet av Trezzan: Hahaha jättebra! Påminner lite om en ff jag läste för ett tag sen, det där med fb å msn, hehe. Har du läst en sommarlovskväll framför datorn kanske? Du skriver jättebra och på ett sätt som får den som läser att skratta! Hehe. c: tror inte jag gjort det faktiskt, ska nog kolla upp den då ^^ haha tack, gillar dina också! c: † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 23 jul, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
"Det är bara en ursäkt för att ni killar ska se oss på röven, så jag jag insisterar, killarna först."
HAhahaha sant! Hon tog fram en liten spegel hon hade och nu såg jag. När jag mötte mitt ansikte var det fullt inkletat i brunkräm. Ögonlocken hade färgerna grönt och silver medans läpparna var i chockrosa. Rouge över kinderna och kajal som dom ritat som morrhår. Bilderna som jag ser i huvudet... ♥ HAHAAH ♥ 23 jul, 2012 18:05 |
|
Lexie
Elev |
Skrivet av Borttagen: "Det är bara en ursäkt för att ni killar ska se oss på röven, så jag jag insisterar, killarna först." HAhahaha sant! Hon tog fram en liten spegel hon hade och nu såg jag. När jag mötte mitt ansikte var det fullt inkletat i brunkräm. Ögonlocken hade färgerna grönt och silver medans läpparna var i chockrosa. Rouge över kinderna och kajal som dom ritat som morrhår. Bilderna som jag ser i huvudet... ♥ HAHAAH ♥ haha när jag tänkte på att jag skulle skriva det tog det ett tag för jag kunde inte sluta skratta av den lilla bilden i huvudet XD ♥ † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 23 jul, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
BEVAKAR
23 jul, 2012 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen