Spejar läger 2013
Forum > Off Topic > Spejar läger 2013
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
A.k- Jag och Cara ska prata om detta när vi ses på fredag c:
Troligen blir det någon stans utanför Göteborg, i en skog. Vi kommer tälta, laga maten själva och ha lägerbål på kvällarna ^^ Det kommer förhoppningsvis bli av i sommar!! (det kommer inte krocka med HP konventen) Pris har vi inte riktigt kommit fram till ännu s: 23 okt, 2012 13:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen