Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Spejar läger 2013

Forum > Off Topic > Spejar läger 2013

1 2 3
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


A.k- Jag och Cara ska prata om detta när vi ses på fredag c:
Troligen blir det någon stans utanför Göteborg, i en skog. Vi kommer tälta, laga maten själva och ha lägerbål på kvällarna ^^
Det kommer förhoppningsvis bli av i sommar!! (det kommer inte krocka med HP konventen)
Pris har vi inte riktigt kommit fram till ännu s:

23 okt, 2012 13:19

1 2 3

Forum > Off Topic > Spejar läger 2013

Du får inte svara på den här tråden.