JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
GUD, JAG MÅSTE TRÄFFA ER ALLA!
Tveka inte till att gå fram till mig. Och ni vet vem jag är, för jag kommer ha en stor skylt/lapp på ryggen där det står "JAG ÄR EN NARGEL". KOM FRaM TILl MIG! 22 jul, 2012 16:58 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: GUD, JAG MÅSTE TRÄFFA ER ALLA! Tveka inte till att gå fram till mig. Och ni vet vem jag är, för jag kommer ha en stor skylt/lapp på ryggen där det står "JAG ÄR EN NARGEL". KOM FRaM TILl MIG! SkA FÖrSökA HitTa DeEEjjjJJ ![]()
22 jul, 2012 17:01 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: GUD, JAG MÅSTE TRÄFFA ER ALLA! Tveka inte till att gå fram till mig. Och ni vet vem jag är, för jag kommer ha en stor skylt/lapp på ryggen där det står "JAG ÄR EN NARGEL". KOM FRaM TILl MIG! SkA FÖrSökA HitTa DeEEjjjJJ Måste försöka hitta alla! ![]()
22 jul, 2012 17:03 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: GUD, JAG MÅSTE TRÄFFA ER ALLA! Tveka inte till att gå fram till mig. Och ni vet vem jag är, för jag kommer ha en stor skylt/lapp på ryggen där det står "JAG ÄR EN NARGEL". KOM FRaM TILl MIG! SkA FÖrSökA HitTa DeEEjjjJJ Måste försöka hitta alla! Jaaaaaaaaaaa ![]()
22 jul, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: VAD BRA FINI Skrivet av Zmaragd: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: GUD, JAG MÅSTE TRÄFFA ER ALLA! Tveka inte till att gå fram till mig. Och ni vet vem jag är, för jag kommer ha en stor skylt/lapp på ryggen där det står "JAG ÄR EN NARGEL". KOM FRaM TILl MIG! SkA FÖrSökA HitTa DeEEjjjJJ Måste försöka hitta alla! Jaaaaaaaaaaa Jag SKA träffa er! Ni är amazing. Måste. träffa. er. :3 Jag vet inte alls hur ni ser ut dock, vilket gör det lite svårare... 22 jul, 2012 17:07 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: VAD BRA FINI Skrivet av Zmaragd: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: GUD, JAG MÅSTE TRÄFFA ER ALLA! Tveka inte till att gå fram till mig. Och ni vet vem jag är, för jag kommer ha en stor skylt/lapp på ryggen där det står "JAG ÄR EN NARGEL". KOM FRaM TILl MIG! SkA FÖrSökA HitTa DeEEjjjJJ Måste försöka hitta alla! Jaaaaaaaaaaa Jag SKA träffa er! Ni är amazing. Måste. träffa. er. :3 Jag vet inte alls hur ni ser ut dock, vilket gör det lite svårare... Du är också helt Amazing♥ Och mig vet du väl TYP hur jag ser ut ![]()
22 jul, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zmaragd: Ja, tyyyppp. Men det kanske blir fler som passar in på beskrivningen.. D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: VAD BRA FINI Skrivet av Zmaragd: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: GUD, JAG MÅSTE TRÄFFA ER ALLA! Tveka inte till att gå fram till mig. Och ni vet vem jag är, för jag kommer ha en stor skylt/lapp på ryggen där det står "JAG ÄR EN NARGEL". KOM FRaM TILl MIG! SkA FÖrSökA HitTa DeEEjjjJJ Måste försöka hitta alla! Jaaaaaaaaaaa Jag SKA träffa er! Ni är amazing. Måste. träffa. er. :3 Jag vet inte alls hur ni ser ut dock, vilket gör det lite svårare... Du är också helt Amazing♥ Och mig vet du väl TYP hur jag ser ut Du kanske kan hitta mig annars, jag har ju som sagt den där lappen på ryggen XD 22 jul, 2012 17:15 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: VAD BRA FINI Skrivet av Zmaragd: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: GUD, JAG MÅSTE TRÄFFA ER ALLA! Tveka inte till att gå fram till mig. Och ni vet vem jag är, för jag kommer ha en stor skylt/lapp på ryggen där det står "JAG ÄR EN NARGEL". KOM FRaM TILl MIG! SkA FÖrSökA HitTa DeEEjjjJJ Måste försöka hitta alla! Jaaaaaaaaaaa Jag SKA träffa er! Ni är amazing. Måste. träffa. er. :3 Jag vet inte alls hur ni ser ut dock, vilket gör det lite svårare... Hur vet du att jag brukar kallas Fini? *Tittar mig misstänksamt omkring* Du är helt jättesuperAMAZING!!! Tjaa, jag är mellan 1,60-1,70 cm meter menade jag förstås ![]()
22 jul, 2012 17:17 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Ja, tyyyppp. Men det kanske blir fler som passar in på beskrivningen.. D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: VAD BRA FINI Skrivet av Zmaragd: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: GUD, JAG MÅSTE TRÄFFA ER ALLA! Tveka inte till att gå fram till mig. Och ni vet vem jag är, för jag kommer ha en stor skylt/lapp på ryggen där det står "JAG ÄR EN NARGEL". KOM FRaM TILl MIG! SkA FÖrSökA HitTa DeEEjjjJJ Måste försöka hitta alla! Jaaaaaaaaaaa Jag SKA träffa er! Ni är amazing. Måste. träffa. er. :3 Jag vet inte alls hur ni ser ut dock, vilket gör det lite svårare... Du är också helt Amazing♥ Och mig vet du väl TYP hur jag ser ut Du kanske kan hitta mig annars, jag har ju som sagt den där lappen på ryggen XD Det förstås. Jag kanske skulle ha något på mig så folk känner igen mig. Jag skulle kunna ha ett Slythepuff-emblem på klädnaden, oavsett vilket elevhem den är ![]()
22 jul, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: HAha, jag tror det står på din profil..... xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: VAD BRA FINI Skrivet av Zmaragd: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: GUD, JAG MÅSTE TRÄFFA ER ALLA! Tveka inte till att gå fram till mig. Och ni vet vem jag är, för jag kommer ha en stor skylt/lapp på ryggen där det står "JAG ÄR EN NARGEL". KOM FRaM TILl MIG! SkA FÖrSökA HitTa DeEEjjjJJ Måste försöka hitta alla! Jaaaaaaaaaaa Jag SKA träffa er! Ni är amazing. Måste. träffa. er. :3 Jag vet inte alls hur ni ser ut dock, vilket gör det lite svårare... Hur vet du att jag brukar kallas Fini? *Tittar mig misstänksamt omkring* Du är helt jättesuperAMAZING!!! Tjaa, jag är mellan 1,60-1,70 cm meter menade jag förstås men vi MÅSTE TRÄFFAS! Zmaragd - Ja du får ha nåt speciellt! Åtminstone en lapp eller nåt där det står "Zmaragd" 22 jul, 2012 17:23 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen