Hogwarts livet - år ett
Forum > Fanfiction > Hogwarts livet - år ett
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
säg gärna till om ni tkr jag har väntat för länge med att skriva mer. det är oxå det där smeknamnet jag inte heller har kommit på. men som sagt, säg till om ni tkr jag är seg med att skriva
11 okt, 2012 13:11 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Borttagen: säg gärna till om ni tkr jag har väntat för länge med att skriva mer. det är oxå det där smeknamnet jag inte heller har kommit på. men som sagt, säg till om ni tkr jag är seg med att skriva Jag ska nog egentligen inte säga något på den punkten eftersom det var över en (kanske två?) månad sen jag skrev något på min egen xD Men ta den tid du behöver och vill ha tycker jag.
11 okt, 2012 15:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Safrina: Skrivet av Borttagen: säg gärna till om ni tkr jag har väntat för länge med att skriva mer. det är oxå det där smeknamnet jag inte heller har kommit på. men som sagt, säg till om ni tkr jag är seg med att skriva Jag ska nog egentligen inte säga något på den punkten eftersom det var över en (kanske två?) månad sen jag skrev något på min egen xD Men ta den tid du behöver och vill ha tycker jag. jag lovar iaf att fortsätta så fort problemet med smeknamnet är löst. känner mig seg xD 11 okt, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Det du skriver är skit bra
31 okt, 2012 10:47 |
|
Borttagen
|
Du du skriver jättebra. Fortsätt med dom kaptilen de är tillräkligt långa och bra.
Ny läsare!! 31 okt, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
Bli författare för det du har skrivit är så bra
3 nov, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bli författare för det du har skrivit är så bra det är det jag tänker bli 3 nov, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
Jag för du är jätte duktig på att skriva fanfiction
4 nov, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
Ledsen att göra er besvikna men jag tänker sluta skriva denna. Jag har inte skrivit på typ ett år och har tappat alla idéer. Andra anledningen är att jag skriver massa annat just nu. Vi säger att den slutade med att det kom en ko och åt upp sorteringshatten så dom fick ta en tomteluva istället
Btw om ni gillade den här så kan ni hålla utkik i min quizazz profil efter andra spännande historier! http://www.quotev.com/BiebersShawty98 31 jul, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
Du skriver jättebra!
5 aug, 2013 16:25 |
Forum > Fanfiction > Hogwarts livet - år ett
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen