Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hogwarts livet - år ett

Forum > Fanfiction > Hogwarts livet - år ett

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


säg gärna till om ni tkr jag har väntat för länge med att skriva mer. det är oxå det där smeknamnet jag inte heller har kommit på. men som sagt, säg till om ni tkr jag är seg med att skriva

11 okt, 2012 13:11

Safrina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
säg gärna till om ni tkr jag har väntat för länge med att skriva mer. det är oxå det där smeknamnet jag inte heller har kommit på. men som sagt, säg till om ni tkr jag är seg med att skriva

Jag ska nog egentligen inte säga något på den punkten eftersom det var över en (kanske två?) månad sen jag skrev något på min egen xD
Men ta den tid du behöver och vill ha tycker jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

11 okt, 2012 15:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Safrina:
Skrivet av Borttagen:
säg gärna till om ni tkr jag har väntat för länge med att skriva mer. det är oxå det där smeknamnet jag inte heller har kommit på. men som sagt, säg till om ni tkr jag är seg med att skriva

Jag ska nog egentligen inte säga något på den punkten eftersom det var över en (kanske två?) månad sen jag skrev något på min egen xD
Men ta den tid du behöver och vill ha tycker jag.

jag lovar iaf att fortsätta så fort problemet med smeknamnet är löst. känner mig seg xD

11 okt, 2012 22:00

Borttagen

Avatar


Det du skriver är skit bra

31 okt, 2012 10:47

Borttagen

Avatar


Du du skriver jättebra. Fortsätt med dom kaptilen de är tillräkligt långa och bra.

Ny läsare!!

31 okt, 2012 12:20

Borttagen

Avatar


Bli författare för det du har skrivit är så bra

3 nov, 2012 11:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bli författare för det du har skrivit är så bra

det är det jag tänker bli

3 nov, 2012 18:07

Borttagen

Avatar


Jag för du är jätte duktig på att skriva fanfiction

4 nov, 2012 14:32

Borttagen

Avatar


Ledsen att göra er besvikna men jag tänker sluta skriva denna. Jag har inte skrivit på typ ett år och har tappat alla idéer. Andra anledningen är att jag skriver massa annat just nu. Vi säger att den slutade med att det kom en ko och åt upp sorteringshatten så dom fick ta en tomteluva istället

Btw om ni gillade den här så kan ni hålla utkik i min quizazz profil efter andra spännande historier! http://www.quotev.com/BiebersShawty98

31 jul, 2013 22:28

Borttagen

Avatar


Du skriver jättebra!

5 aug, 2013 16:25

1 2 3

Forum > Fanfiction > Hogwarts livet - år ett

Du får inte svara på den här tråden.