Förälskad (Sv)
Forum > Fanfiction > Förälskad (Sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
blueberrydreams
Elev |
Gah!! OMG!! Jag skrev klart ett inlägg och sedan kraschade datorn!!
Och ja Leah blev våldtagen... Om man läser de förra kapitlet och kapitel två igen kanske man får ut undermeningen.. Jag försökte få den barnvänlig.. Skriver nu mer... Jag vaknade i sjukhusflygeln. Omtöcknad. Jag öppnade ögonen och James satt på en stol bredvid sängen. Han tittade på några kort som stod på bordet bredvid mig. Han såg så otroligt orolig ut. -''James.'' Sa jag och han vände på huvudet. Lättad. -''Ja?'' -''Vad hände?'' -''Jag lyckades ringa Adrian och Luke och de hörde vad äcklen sa. De hämtade lärare och när jag blev frisläppt sprang jag och mötte dem. Vi letade över hela stan efter dig och hittade dig i slutet.'' -''Jag menar med killarna som våldtog mig.'' -''Jaha. De ska ställas inför rätta av ministeriet. De har också relegerats från Hogwarts. Eftersom de använde Crucio kommer de antagligen få livstids fängelse.'' -''Jag älskar dig James vet du det?'' -''Jag älskar dig med Leah.'' -''Kyss mig.'' -''Nej du är för ömtålig just nu.'' Jag suckade. -''Hur länge har det gått sedan...'' min röst dog bort. -''Det är lördag.'' -''Har det gått en vecka?'' Han skakade på huvudet. -''En månad.'' Jag skrek till åt hans uttalande. Han lugnade mig och tvingade ner mig i liggande ställning igen med en tillbakahållen kyss. Jag somnade den kvällen efter hans lugnade ord och hans hand i min. Det tog ytterligare en månad att hämta mig. James var vid min sida så mycket han kunde. När jag var helt återhämtad var det dags för jullov. Jag hann med en lektion och som tur var hade de bara repeterat saker vi lärt oss innan. Så jag hamnade inte efter. På jullovet ville inte mina föräldrar ha någonting att göra med mig. De tyckte att jag var en Hora. Så jag skulle åka med James hem. Vi skulle träffa Adrian och Luke en dag under lovet för att gå och köpa massa kvicksand och sånt. Och specialbeställda fyrverkerier. Resan gick bra. Vi i sista årskursen fick lov att använda spöktransferens för att komma hem. Så vi gick till Hogsmeade. Minnena därifrån fick mig att rysa så James gav mig en kram. Han lade armen runt mig och vi transfererade hem. Jag fick sova i James rum. Hans föräldrar såg direkt att vi var mer än vänner. Jag visade Harry chokladgrodekortet och han skrattade. Han berättade hela historien för mig ytterligare en gång. När han och Ginny hörde från James vad som hade hänt mig blev de förskräckta. -''Jag trodde verkligen att rektorn skulle sätta stopp för såntdär.'' Sa Ginny. -''Trodde jag med.'' sa Harry. Mina ögon tårades av tanken på mina minnen och Ginny gav mig en stor kram. -''Vad kul det ska bli att fira Jul med dig.'' Sa Ginny i ett försök att byta samtalsämne. -''Ja det ska det.'' Sa jag och log. ''Vilka ska vara med?'' -''Vi i våran familj, Ron och Hermione och deras barn. Georges familj, Bill och Fleur, Victorie, Dominique, Louis, och Teddy. Sen ska Victoiries dotter vara med. Och sen Percys familj. Och Mamma och pappa såklart.'' -''Oj vad många vi ska bli.'' Hon skrattade. -''Ja vi är en stor familj.'' Dagarna fram till Julafton gick bra. Jag och James umgicks i stort sett hela tiden. Vi var ute och kastade snöboll med Lilly och Albus. Två dagar efter vi kommit tillbaka så kom Hermione och Ron förbi med Rose. Hermione tröstade mig när hon fick höra min historia och Ron blev mest blek. Nästa kapitel blir Julafton dinisaurie.blogg.se 24 jul, 2012 15:18 |
|
Lida
Elev |
Jätebra kapitel
24 jul, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Super! ♥
24 jul, 2012 16:48 |
|
Ormtunga
Elev |
24 jul, 2012 16:49 |
|
Hp Luna
Elev |
24 jul, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
ny läsare!!! jättebra!
24 jul, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
Herregud vad bra, mer mer!
24 jul, 2012 17:50 |
|
Ormtunga
Elev |
24 jul, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
När kommer det mer då?
24 jul, 2012 17:54 |
|
Trezzan
Elev |
25 jul, 2012 23:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen