The Wizarding World of Harry Potter
Forum > Harry Potter > The Wizarding World of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska åka dit nästa sommar!
Tror jag... 21 jul, 2012 16:49 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Li: Jag har varit där Islands of Adventure äger verkligen ♥ Awesome! 21 jul, 2012 17:27 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Li: Jag har varit där Islands of Adventure äger verkligen ♥ Awesome! Ja. Islands of Adventure innehåller parker så som Marvel island, Doctor Seuss world, Cartoon world, Jurassic Park, Sinbad land och såklart Wizarding world of Harry Potter. Man kan också köpa 2 park-pass och får då även gå in i Universals andra park - Universal Studios som innehåller attraktioner som Mumien, Hajen, The Simpsons, Men in black, Shrek, en cool bergochdalbana vid namn Rockit och MYCKET mer. Disney World ligger ungefär en halvtimme från Universal-parkerna, det är nästan som en liten delstat med 5 olika parker med massa olika saker i. Vill man se det berömda Disneyslottet och paraden är det dock Magic Kingdom man ska lägga mest tid på without something there is no nothing 21 jul, 2012 17:31 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Li: Jag har varit där Islands of Adventure äger verkligen ♥ Awesome! Ja. Islands of Adventure innehåller parker så som Marvel island, Doctor Seuss world, Cartoon world, Jurassic Park, Sinbad land och såklart Wizarding world of Harry Potter. Man kan också köpa 2 park-pass och får då även gå in i Universals andra park - Universal Studios som innehåller attraktioner som Mumien, Hajen, The Simpsons, Men in black, Shrek, en cool bergochdalbana vid namn Rockit och MYCKET mer. Disney World ligger ungefär en halvtimme från Universal-parkerna, det är nästan som en liten delstat med 5 olika parker med massa olika saker i. Vill man se det berömda Disneyslottet och paraden är det dock Magic Kingdom man ska lägga mest tid på Okej 21 jul, 2012 18:09 |
|
Anton Potter
Elev |
okej
21 jul, 2012 18:15 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
21 jul, 2012 18:18 |
|
VattenBlå
Elev |
21 jul, 2012 18:27 |
|
parkinson123
Elev |
Blir nog att dra dit nästa höst. ska bli en upplevelse! Kommer dock tuppa av direkt jag ser ingången :$
![]()
21 jul, 2012 19:57 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Min pappa vill också till USA, så vi kanske ska fara dit. Och just som jag skriver det här så kollar han på biljetter osv. till dit xD :'D
28 okt, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
Jag bara måste åka dit!!
28 okt, 2012 15:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen