Darkins Mugglis Game!
Forum > Fanfiction > Darkins Mugglis Game!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
18 jul, 2012 21:11 |
|
Voldy0000
Elev |
Distrikt 12 plz!
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 18 jul, 2012 21:13 |
|
saganda
Elev |
Distrikt 6 till mig?
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 18 jul, 2012 22:28 |
|
Clara Darkin
Elev |
Frågor till Mugglis Game-experter:
Exakt hur börjar ett Mugglis Game? Har de samma arena hela tiden eller byter de någon gång? Vad/vart är startpunkten? Jag vill gärna ha svar på de här frågorna, sen så kan jag köra utan problem. ![]()
19 jul, 2012 08:30 |
|
LolFeelings
Elev |
19 jul, 2012 09:54 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Alltså, finns det karriärister i detta game? o_o Som sagt, det är mitt första Game och jag har varken läst eller sett Hunger Games, men jag har sett i andra Mugglis Games att det finns så kallat "karriärister", men jag förstår inte vad det är. Kan du förklara? :3 ![]()
19 jul, 2012 09:57 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: Karriärister kommer från distrikten 1, 2 och 4, tror jag. De personerna har växt upp för att delta i spelen. Karriäristerna är bra på att döda, och de dödar alla de kan få tag på. De brukar befinna sig i ymnighetshornet, som spelarna startar runt, och runt ymnighetshornet så finns det massa saker; ju närmre hornet desto bättre. Det finns antagligen massa mat där som kariäristerna äter.Skrivet av LolFeelings: Alltså, finns det karriärister i detta game? o_o Som sagt, det är mitt första Game och jag har varken läst eller sett Hunger Games, men jag har sett i andra Mugglis Games att det finns så kallat "karriärister", men jag förstår inte vad det är. Kan du förklara? :3 Hungerspelen byter arena vid varje spel. Spelet börjar genom att spelarna är typ... under arenan. De ställer sig i ett bås som höjs, spelarna står runt ymnighetshornet, då, en och en, och det är nedräkning från (det har jag glömt) och sedan startar det och de springer till hornet för att få tag på saker; ryggsäckar med saker i etc, eller så springer de bort från hornet i en chans att överleva. det här kan vara flummigt nu, jag bara skrev. Fick du svar på dina frågor?
19 jul, 2012 10:02 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Clara Darkin: Karriärister kommer från distrikten 1, 2 och 4, tror jag. De personerna har växt upp för att delta i spelen. Karriäristerna är bra på att döda, och de dödar alla de kan få tag på. De brukar befinna sig i ymnighetshornet, som spelarna startar runt, och runt ymnighetshornet så finns det massa saker; ju närmre hornet desto bättre. Det finns antagligen massa mat där som kariäristerna äter.Skrivet av LolFeelings: Alltså, finns det karriärister i detta game? o_o Som sagt, det är mitt första Game och jag har varken läst eller sett Hunger Games, men jag har sett i andra Mugglis Games att det finns så kallat "karriärister", men jag förstår inte vad det är. Kan du förklara? :3 Hungerspelen byter arena vid varje spel. Spelet börjar genom att spelarna är typ... under arenan. De ställer sig i ett bås som höjs, spelarna står runt ymnighetshornet, då, en och en, och det är nedräkning från (det har jag glömt) och sedan startar det och de springer till hornet för att få tag på saker; ryggsäckar med saker i etc, eller så springer de bort från hornet i en chans att överleva. det här kan vara flummigt nu, jag bara skrev. Fick du svar på dina frågor? Jag tror det. Jag vet inte om jag har karriärister, jag vet inte hur jag ska göra i så fall. ![]()
19 jul, 2012 10:04 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara med, behöver man göra något annat än att fylla i mallen? Har aldrig varit med i mugglis games förut, och har inte sett eller läst hunger games...
19 jul, 2012 10:05 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill vara med, behöver man göra något annat än att fylla i mallen? Har aldrig varit med i mugglis games förut, och har inte sett eller läst hunger games... Du behöver bara säga till vilken District du vill vara i (District, liksom områden i Panem, landet där Hungerspelen utspelade sig, det finns tolv districter.) Sedan ugglar du mallen till mig. Sen är det bara att vänta på att alla platser är tagna, och då börjar jag skriva om alla, jag lottar vilka som dör. Du kan läsa om Hungerspelen på wikipedia. ![]()
19 jul, 2012 10:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen