Quidditch! :D En liten ide...
Forum > Mugglarportalen > Quidditch! :D En liten ide...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
19 jul, 2012 20:14 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Irah: Skrivet av Matizze: Åh! Man skulle kanske ha som andra spel på internet att man söker efter folk att spela med. Alltså, man blir slumpmässigt inplacerad i ett lag med andra som också har bestämt sig för att köra, och när man är minst 4 (en vaktare, en sökare, en jagare och en slagman) i varje lag så kör man igång? (Om det finns fler spelare som också söker efter lag att spela i samtidigt joinar de också såklart) Jag vet dock inte hur man gör med positioner, om de också utdelas slumpvis eller om man får lite tid att bestämma i laget med varandra eller om man helt enkelt bestämmer det redan innan man börjar köra? Vaktaren borde i alla fall få något lite speciellt sätt att avgöra om klonken går in eller inte... Usch, nu brainstormar jag OCH är usel på att förklara... förlåt Det låter som en bra idé, eller det som jag förstod låter som en bra idé Haha, jag suger verkligen på att förklara D': Jag tänker inte plåga dig genom att be dig skriva en lång utläggning, så... vad förstod du då? :3 ![]()
20 jul, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
bra idé men har ej råd med kvastar
20 jul, 2012 15:36 |
|
Goggo
Elev |
9 nov, 2012 22:19 |
|
Savage
Elev |
Tycker det låter kul, även om det hade varit massa jobbigt arbete att utveckla idéen hade det varit värt det i slutändan
Less thinking, more drinking. 9 nov, 2012 23:02 |
|
Borttagen
|
En liten idé, ett stort jobb.
10 nov, 2012 10:35 |
|
lusianna
Elev |
AWASONE idé
Lusianna 10 nov, 2012 11:28 |
|
malcolmadela
Elev |
10 nov, 2012 12:42 |
|
Bilbo:D
Elev |
10 nov, 2012 12:55 |
|
Nevira Enger
Elev |
10 nov, 2012 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen