Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mer godis i godisbaronen!

Forum > Mugglarportalen > Mer godis i godisbaronen!

1 2 3 4
Användare Inlägg
AliceCv
Elev

Avatar


Ja, fråga! Chokladgrodorna är ju roliga men kanske lite fler.

http://www.youtube.com/watch?v=Y18LUMkVt2Y&feature=player_embedded It's Ronaldo now!

2 feb, 2011 17:07

Estelle
Elev

Avatar


Ja

She thinks you are the chosen one. I am the chosen one. Ahu!

2 feb, 2011 17:09

Klara Weysley
Elev

Avatar


Det tycker jag också MER GODIS I GODISBARONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥

16 sep, 2012 08:09

.:Elise:.
Elev

Avatar


Ta inte upp gamla trådar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F58%2FuGR.gif

16 sep, 2012 11:22

RoseElm30771
Elev

Avatar


Låter jätte bra!

16 sep, 2012 14:01

rosea
Elev

Avatar


Eller sångstänger, och så får man välja en liten melodi för varje person som kommer till ens profil, och melodin håller i en timme kanske?

TEBAKS IGEN

17 sep, 2012 16:50

viktor
Elev

Avatar


Det finns bönor nu

20 sep, 2012 19:58

Alfrida
Elev

Avatar


Skrivet av rosea:
Eller sångstänger, och så får man välja en liten melodi för varje person som kommer till ens profil, och melodin håller i en timme kanske?

Ja det vore en superkul idé. Fast det kanske är svårt att genomföra??

hogwartsforever!!t

22 sep, 2012 14:30

Ida S
Lärare

Avatar


Sångstänger är en idé jag gillar, men de existerar ju inte i HP-världen, det var ju bara i min fanfic xD

"we live together, and harry does all the cooking."

22 sep, 2012 15:47

dobby10
Elev

Avatar


ja gör det

Söker kort

22 sep, 2012 16:12

1 2 3 4

Forum > Mugglarportalen > Mer godis i godisbaronen!

Du får inte svara på den här tråden.