Vad skulle ni göra om...
Forum > Harry Potter > Vad skulle ni göra om...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
15 jul, 2012 23:53 |
|
harrypotter87
Elev |
15 jul, 2012 23:55 |
|
elin-15
Elev |
15 jul, 2012 23:56 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av elin-15: Skrivet av J-star Black: I filmerna så är det nog Hagrid, jag stör mig på Dumbldore i filmerna, de har gjort för mycket Gandalf av Dumbledore. Men i böckerna blir det Dumbledore. förlåt men vad har det med det här att göra? Hm, skumt, jag skrev det där i den HÄR tråden ![]() ![]()
15 jul, 2012 23:57 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av elin-15: Skrivet av J-star Black: I filmerna så är det nog Hagrid, jag stör mig på Dumbldore i filmerna, de har gjort för mycket Gandalf av Dumbledore. Men i böckerna blir det Dumbledore. förlåt men vad har det med det här att göra? Hm, skumt, jag skrev det där i den HÄR tråden haha oki 15 jul, 2012 23:57 |
|
harrypotter87
Elev |
Skrivet av elin-15: Skrivet av harrypotter87: det pinsama var att några hade sett harry potter filmerna... sa de nåt? ja liksom grubblade något som a guy like think harry potter is real och fnös
15 jul, 2012 23:59 |
|
harrypotter87
Elev |
16 jul, 2012 00:00 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av harrypotter87: börjar bli astrött har suttit vid mugglarportalen i 9 timmar vgd? 16 jul, 2012 00:01 |
|
harrypotter87
Elev |
16 jul, 2012 00:02 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av harrypotter87: okej godnatt ooj... vad är kloc oj måste lägga mig! skickar vänförfrågan? 16 jul, 2012 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen