Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Er innersta önskan!

Forum > Harry Potter > Er innersta önskan!

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
jan
Elev

Avatar


Skrivet av soratanaka:
Jag skulle se mig själv med min far, farmor och en hel del andra personer igen. Säkert som en oskyldig femåring utan paranoia.


Okej låtter spänande !!

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

28 jan, 2011 20:32

Ginny00
Elev

Avatar


Mig själv på Globens scen och alla applåderar åt mig, kanske... Eller att jag har släppt en bok som blivit jättepopulär

28 jan, 2011 20:56

WaitingRose
Elev

Avatar


Om erisedspegeln hade funnits på riktigt skulle jag nog bli beroende!

Papoy! Papoy!

28 jan, 2011 23:53

Looney Luna Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Beata:
Jag skulle förstås stå tillsammans med Hp-trion framför Hogwarts i en skoldräkt, trollspö och uggla. OMG! Jag är en häxa

(Kanske inte min allra största "verkliga" dröm, men visst skulle det vara super, super, superkul!?)

Precis som jag då. Fast trollkarl. ^^

I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am

29 jan, 2011 00:04

EMELESEL
Elev

Avatar


Antingen skulle jag se mig själv som häxa eller så skulle jag se mig själv med en ipod touch.
Jag tror det förstnämda alternativet.

29 jan, 2011 10:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av soratanaka:
Jag skulle se mig själv med min far, farmor och en hel del andra personer igen. Säkert som en oskyldig femåring utan paranoia.

Med eftertanke skulle jag också sett mig med min farfar som begick självmord innan jag föddes... Och utan den tuffa uppväxten jag haft..

29 jan, 2011 12:31

evut
Elev

Avatar


vet inte riktigt, finns så mycket jag vill.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1196.photobucket.com%2Falbums%2Faa411%2Ftudorrose4456%2Fcelebrateharrypotternm.gif http://acciophoenixwand.tumblr.com http://weheartit.com/evutosv WildHawthorn67 @ Pottermore evamatildaa @ instagram http://insta.devote.se

29 jan, 2011 15:54

jan
Elev

Avatar


ja det fins mycket man vill!

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

29 jan, 2011 15:57

Black
Elev

Avatar


Jag skulle se min farmor och morfar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

30 jan, 2011 17:32

Estelle
Elev

Avatar


Jag vet inte, kanske att få gå på Hogwarts eller åtminstånde att det fanns på rikigt, men vem vet. Det kanske gör det

She thinks you are the chosen one. I am the chosen one. Ahu!

30 jan, 2011 17:34

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Er innersta önskan!

Du får inte svara på den här tråden.