Voldermort VS Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Voldermort VS Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rawenclaw98
Elev |
16 jul, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Belatrix!!
16 jul, 2012 21:28 |
|
Atlanten
Elev |
16 jul, 2012 21:40 |
|
-Patronus-
Elev |
16 jul, 2012 22:09 |
|
elin-15
Elev |
voldemort är ondska rätt igenom men jag tror att bellatrix kan vara snäll bara hon vill men eftersom hon är förälskad i voldemort så blir hon som han, så jag gillar nog balla mest
16 jul, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Voldemort
17 jul, 2012 21:22 |
|
salinix55
Elev |
Ingen, men
17 jul, 2012 21:57 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Bellatrix! Hon har mer karisma. Sen så spelas hon så himla bra av Helena Bonham Carter i filmerna också ^^
17 jul, 2012 23:01 |
|
erik potter123
Elev |
voldemort
Spoiler:
Tryck här för att visa! 17 jul, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
lord
17 jul, 2012 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen