vilken är er favorit Hp film?
Forum > Harry Potter > vilken är er favorit Hp film?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stoneslow
Elev |
21 jul, 2012 21:35 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
finns det inte typ 100 sådana här trådar redan?
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 21 jul, 2012 21:35 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
Filmerna:
3:an 6:an och både 7del 1 och 7del2 Böckerna: Typ samma
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
21 jul, 2012 22:38 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
2:an och båda delarna av 7:an
by my heel, i care not 21 jul, 2012 22:52 |
|
Magda
Elev |
21 jul, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Jag tkr att 4:an och sista filmen är dom mest spännande, men 4:an är ändå bäst, för att den handlar mkt om Fred och George och Harry är ofta glad. Fast boken är bättre
21 jul, 2012 23:16 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av elin-15: Skrivet av Erica: Fjärde, andra och sjunde vet du? jag håller helt med dig, 2:an är så grymt bra och fyran är spännande speciellt med trekampen och sista äger!! EXAKT
27 jul, 2012 11:41 |
|
Ginny!!!!
Elev |
27 jul, 2012 12:00 |
|
milla123
Elev |
jag älskar sista på alla bökerna(för utom ettan och tvåan dom har jag inte)
och alla filmerna love hufflepuff Läs min ff hermiones första år http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=32596 27 jul, 2012 12:27 |
|
Radioanka
Elev |
Dödrelikerna del två och Fången från Azkaban.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 27 jul, 2012 12:35 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen