Angående Ginny Weasley
Forum > Harry Potter > Angående Ginny Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Igen. Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Besvarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett KRAFTIGT Sten Ja! Jag tycker MYCKET om Ginny Weasley. Eftersom hon är Söt, Vacker samt Även SNYGG med mera! Hon brukar Även få leka med min Super Kraftiga Trollstav när vi är hemma i byn Kråkbo utanför Falun nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. Bor ni utanför Falun nu då? Hej igen Karl-Olov! Och mitt Savr är ett Sten Ja! Vi har ett Hus i byn Kråkbo utanför Falun i Kopparbegs län. Samt även ett Annat Hus utanför Ottery Saint Catchpole i Devons län som ligger i Södra England nu då. Vi brukar resa mellan Bo Städerna i min ljusblå Super Bil av Märket TRABANT 601S. Mvh. Ronald Bilius Weasley den BOMBÄKTA. Men jag skullle Vilja Träffa er snart då, om det går då? Hej igen Karl-Olov! Och mitt Svar är ett Sten Ja! Vi vill gärna Träffa dig med. Så snart vi Kan och har Tid. Vi har mycket att Stå i Med just nu, men ska För Söka att hinna med en liten Super Träff med dig. Mvh. Ronald Bilius Weasley den BOMBÄKTA. Jo det förstår jag nu då. 15 jul, 2012 11:28 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag gillar Ginny. Modig, charmig, snäll...
15 jul, 2012 11:42 |
|
elin-15
Elev |
Jag diggar ginny hon är så söt
15 jul, 2012 11:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Karl-Olov Nordin! Och mitt Svar är ett Sten Ja! Jag tycker Ginny Weasley är en mycket Fin samt även Trevlig personlighet. Kan du förstå mig på den Punkten nu då Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA? Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA. Jadå: Jag förstå du på alla dessa punkterna Men har du då Läst mitt Meddelande om Pelles Orkester som jag hade skickat till dig då Christer Sjögren? För där står det om mitt Besök uppe på Dalhalla Nyligen. Har du det nu då Christer Sjögren? Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej. Jag har dock inte Läst Meddelandet ännu. Detta då jag haft en Privat Spelning på en Hemlig Pub i byn Hogsmeade nu då. Där jag bland Annat sjungit Duett med Rubeus Hagrid nu då. Detta skedde under KRAFTIGT Alko Rus orsakat av något KOPIÖSA mängder Whiskey och Porter (eller var det kanske Weasley och Potter?) Kan du förstå mig Korrekt Rätt på den Punkten nu då Karl-Olov Nordin? Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA. 15 jul, 2012 13:20 |
|
Annelie
Elev |
Jag tycker att Ginny är väldigt söt och snäll
15 jul, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Karl-Olov Nordin! Och mitt Svar är ett Sten Ja! Jag tycker Ginny Weasley är en mycket Fin samt även Trevlig personlighet. Kan du förstå mig på den Punkten nu då Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA? Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA. Jadå: Jag förstå du på alla dessa punkterna Men har du då Läst mitt Meddelande om Pelles Orkester som jag hade skickat till dig då Christer Sjögren? För där står det om mitt Besök uppe på Dalhalla Nyligen. Har du det nu då Christer Sjögren? Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej. Jag har dock inte Läst Meddelandet ännu. Detta då jag haft en Privat Spelning på en Hemlig Pub i byn Hogsmeade nu då. Där jag bland Annat sjungit Duett med Rubeus Hagrid nu då. Detta skedde under KRAFTIGT Alko Rus orsakat av något KOPIÖSA mängder Whiskey och Porter (eller var det kanske Weasley och Potter?) Kan du förstå mig Korrekt Rätt på den Punkten nu då Karl-Olov Nordin? Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA. Kan du lästa detta Super e-Postmeddelande snart nu då Christer Sjögren nu då? Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren? Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna 15 jul, 2012 13:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Karl-Olov Nordin! Och mitt Svar är ett Sten Ja! Jag tycker Ginny Weasley är en mycket Fin samt även Trevlig personlighet. Kan du förstå mig på den Punkten nu då Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA? Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA. Jadå: Jag förstå du på alla dessa punkterna Men har du då Läst mitt Meddelande om Pelles Orkester som jag hade skickat till dig då Christer Sjögren? För där står det om mitt Besök uppe på Dalhalla Nyligen. Har du det nu då Christer Sjögren? Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej. Jag har dock inte Läst Meddelandet ännu. Detta då jag haft en Privat Spelning på en Hemlig Pub i byn Hogsmeade nu då. Där jag bland Annat sjungit Duett med Rubeus Hagrid nu då. Detta skedde under KRAFTIGT Alko Rus orsakat av något KOPIÖSA mängder Whiskey och Porter (eller var det kanske Weasley och Potter?) Kan du förstå mig Korrekt Rätt på den Punkten nu då Karl-Olov Nordin? Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA. Kan du lästa detta Super e-Postmeddelande snart nu då Christer Sjögren nu då? Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren? Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna Hej Karl-Olov! Mitt Svar är ett Sten Ja! Jag komemr Snart att läsa ditt Super E-post Meddelande nu då. Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA. 15 jul, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej Karl-Olov Nordin! Och mitt Svar är ett Sten Ja! Jag tycker Ginny Weasley är en mycket Fin samt även Trevlig personlighet. Kan du förstå mig på den Punkten nu då Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA? Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA. Jadå: Jag förstå du på alla dessa punkterna Men har du då Läst mitt Meddelande om Pelles Orkester som jag hade skickat till dig då Christer Sjögren? För där står det om mitt Besök uppe på Dalhalla Nyligen. Har du det nu då Christer Sjögren? Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej. Jag har dock inte Läst Meddelandet ännu. Detta då jag haft en Privat Spelning på en Hemlig Pub i byn Hogsmeade nu då. Där jag bland Annat sjungit Duett med Rubeus Hagrid nu då. Detta skedde under KRAFTIGT Alko Rus orsakat av något KOPIÖSA mängder Whiskey och Porter (eller var det kanske Weasley och Potter?) Kan du förstå mig Korrekt Rätt på den Punkten nu då Karl-Olov Nordin? Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA. Kan du lästa detta Super e-Postmeddelande snart nu då Christer Sjögren nu då? Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren? Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna Hej Karl-Olov! Mitt Svar är ett Sten Ja! Jag komemr Snart att läsa ditt Super E-post Meddelande nu då. Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA. Ja jag även skrivet ett annat Super e-.Postmeddelande till dig nu då Christer Sjögren, som har med mitt eventuella hembesök till dig i Hammarö nu då Christer Sjögren. Kan du även läsa detta också nu då Christer Sjögren? Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren? Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna 15 jul, 2012 13:52 |
|
Dramione99
Elev |
Karl-Olov Nordin och Christer Sjögren (BOMBÄKTA) - Om ni ska prata om sånt som inte handlar om karaktären Ginny (som ju denna tråd, om jag förstått rätt handlar om) så tycker jag att ni kan ta det över ugglepost. Det blir lite jobbigt för andra med långa citeringar som inte rör ämnet ens, men ni får såklart göra som ni vill. Bara min åsikt det där....
Tillbaka till ämnet. Jag har väldigt svårt för Ginny Weasley, faktiskt. I böckerna är hon ok men i filmerna stör jag mig bara på henne. I böckerna utstrålar hon en "superwoman-känsla", om ni förstår vad jag menar. I filmerna däremot känns hon bara blyg, trist och desperat, tycker jag. Jag har hört många säga (inte bara i denna tråd då) att Bonnie Wright inte passar som Ginny och spelar henne dåligt och så. Jag tycker verkligen inte hon är den bästa skådisen som kanske klär sin roll bäst i teamet, men får hon egentligen några stora chanser att visa upp sina skådespelartalanger? Svar, Nej. Att filmskaparna oxå gjort Ginnys roll mkt midre i filmerna gör ju att vi får se en helt annan bild av henne. Spoiler: Så jag håller med AlexBlade och Irah till viss del om att Ginn känns "fake".Tryck här för att visa! 15 jul, 2012 14:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Karl-Olov Nordin och Christer Sjögren (BOMBÄKTA) - Om ni ska prata om sånt som inte handlar om karaktären Ginny (som ju denna tråd, om jag förstått rätt handlar om) så tycker jag att ni kan ta det över ugglepost. Det blir lite jobbigt för andra med långa citeringar som inte rör ämnet ens, men ni får såklart göra som ni vill. Bara min åsikt det där.... Tillbaka till ämnet. Jag har väldigt svårt för Ginny Weasley, faktiskt. I böckerna är hon ok men i filmerna stör jag mig bara på henne. I böckerna utstrålar hon en "superwoman-känsla", om ni förstår vad jag menar. I filmerna däremot känns hon bara blyg, trist och desperat, tycker jag. Jag har hört många säga (inte bara i denna tråd då) att Bonnie Wright inte passar som Ginny och spelar henne dåligt och så. Jag tycker verkligen inte hon är den bästa skådisen som kanske klär sin roll bäst i teamet, men får hon egentligen några stora chanser att visa upp sina skådespelartalanger? Svar, Nej. Att filmskaparna oxå gjort Ginnys roll mkt midre i filmerna gör ju att vi får se en helt annan bild av henne. Spoiler: Så jag håller med AlexBlade och Irah till viss del om att Ginn känns "fake". Tryck här för att visa! Jo jag förstår dig med nu då 15 jul, 2012 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen