Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Angående Hermione Granger

Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger

1 2 3 4 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av elin-15:
Jag tycker om hermione hennes sett att se på saker är fashinerande och så är hon ju så duktig i skolan


Ja men tack då för det svaret.

15 jul, 2012 17:46

elin-15
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av elin-15:
Jag tycker om hermione hennes sett att se på saker är fashinerande och så är hon ju så duktig i skolan


Ja men tack då för det svaret.


ingen orsak

15 jul, 2012 17:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av elin-15:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av elin-15:
Jag tycker om hermione hennes sett att se på saker är fashinerande och så är hon ju så duktig i skolan


Ja men tack då för det svaret.


ingen orsak


Ja jag förstår då

15 jul, 2012 17:48

elin-15
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av elin-15:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av elin-15:
Jag tycker om hermione hennes sett att se på saker är fashinerande och så är hon ju så duktig i skolan


Ja men tack då för det svaret.


ingen orsak


Ja jag förstår då


bra

15 jul, 2012 18:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av elin-15:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av elin-15:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av elin-15:
Jag tycker om hermione hennes sett att se på saker är fashinerande och så är hon ju så duktig i skolan


Ja men tack då för det svaret.


ingen orsak


Ja jag förstår då


bra


Tack för detta svaret.

15 jul, 2012 18:11

Borttagen

Avatar


I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt

15 jul, 2012 18:12

elin-15
Elev

Avatar


ja

15 jul, 2012 18:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt


Men jag gillade Filmen om Harry Potter.

15 jul, 2012 18:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt


Men jag gillade Filmen om Harry Potter.


Vilken film har du sett? Den första?

15 jul, 2012 18:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt


Men jag gillade Filmen om Harry Potter.


Vilken film har du sett? Den första?


Detta kommer jag inte ihåg nu då.

15 jul, 2012 18:17

1 2 3 4 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger

Du får inte svara på den här tråden.