Angående Hermione Granger
Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av elin-15: Jag tycker om hermione hennes sett att se på saker är fashinerande och så är hon ju så duktig i skolan Ja men tack då för det svaret. 15 jul, 2012 17:46 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Jag tycker om hermione hennes sett att se på saker är fashinerande och så är hon ju så duktig i skolan Ja men tack då för det svaret. ingen orsak 15 jul, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
15 jul, 2012 17:48 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Jag tycker om hermione hennes sett att se på saker är fashinerande och så är hon ju så duktig i skolan Ja men tack då för det svaret. ingen orsak Ja jag förstår då bra 15 jul, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
15 jul, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt
15 jul, 2012 18:12 |
|
elin-15
Elev |
ja
15 jul, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt Men jag gillade Filmen om Harry Potter. 15 jul, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt Men jag gillade Filmen om Harry Potter. Vilken film har du sett? Den första? 15 jul, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt Men jag gillade Filmen om Harry Potter. Vilken film har du sett? Den första? Detta kommer jag inte ihåg nu då. 15 jul, 2012 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen