Ditt senst skickade sms
Forum > Off Topic > Ditt senst skickade sms
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smutsen
Elev |
Sööööööööööööwth. Go Josef! :***
13 jul, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
We can...
13 jul, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
"Får ja va ti 12?"
13 jul, 2012 16:13 |
|
scarhead
Lärare |
13 jul, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunah~: This is kinda akward... aja såhhär stog det: Ring mig om ca5 min, jag bajsar c: XDD BÄSTA SMS:ET EVER! ♥ 13 jul, 2012 16:17 |
|
joel9324
Elev |
13 jul, 2012 16:26 |
|
Emme Lestrange
Elev |
13 jul, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
''vadå såg du det nu?''
13 jul, 2012 16:45 |
|
TacosPanda
Elev |
13 jul, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
''vad menar du med oj??
13 jul, 2012 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen