Hogwarts. nu
Forum > Harry Potter > Hogwarts. nu
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
randigkiwi
Elev |
6 dec, 2011 22:55 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Margaret: Jag fattar inte riktigt det där med att de använde ord som de inte fick. Mugglis använder ju också elevhemmens namn, etc. Men i vilket sammanhang syftar ni på? Precis vad jag tänkte.. sen är ju mugglare också "taget" ord.. fattar som inte.
6 dec, 2011 23:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Margaret: Jag fattar inte riktigt det där med att de använde ord som de inte fick. Mugglis använder ju också elevhemmens namn, etc. Men i vilket sammanhang syftar ni på? Grejen är att hogwarts.nu tjänade oerhört mycket mer pengar på sina namn och sidan var större, det gjorde att WB blev gnälliga och sura. Samma sak hände bl.a. svenska hogwarts. Mugglis tjänar inte så pass stora pengar på sina HP-namn att WB bryr sig Det blev en ganska stor tvist i samband med att hoggy sålde sina hogwarts.nu-tröjor - de blev stämda och då får man betala rätt rejält med pengar. Hoggy fick ju fortsätta ha sina animagus-medlemsskap, namnen som fanns, osv, men mer än så var det inte. Och en sida som hogwarts.nu krävde mycket, mycket mer kostnader i drift än vad Mugglis gör. Sedan var det såklart inte bara WB som låg bakom beslutet att det skulle stänga ner without something there is no nothing 6 dec, 2011 23:54 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Ah, okej, då kanske det var bättre det då
7 dec, 2011 13:29 |
|
Jossan
Elev |
Jag var väldigt liten när jag blev medlem där så minns inte så mycket. Bara att jag gjorde allt för att få mitt drakägg att kläckas!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 7 dec, 2011 14:10 |
|
zigizag
Elev |
Åh den älskade hogwarts.nu! jag nördade sönder den sidan....
K-VL 7 dec, 2011 14:26 |
Forum > Harry Potter > Hogwarts. nu
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen