Master of Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Master of Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men hejsan hoppsan lilla (stora?) Cara, grattis till 10000 inlägg! :3
Fast ska man säga grattis? Du har ju jobbat för det, det är inte riktigt något du har fått... Fast man säger ju grattis om någon har fått bra betyg, då har ju hen jobbat för det... STRUNT SAMMA, GRATTIS DU UNDERBARA MÄNNISKA TILL 10000 INLÄGG! ♥ 8 jul, 2012 23:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
Twix naw vem är det nu som säger en massa snälla saker! jag vet inte vad jag skall svara ♥ det är du som är fantastisk
och tack kära du ♥ Kossanberta haha jag säger ju det att du alltid får mig att skratta!! jag vet inte hur du lyckas ![]()
8 jul, 2012 23:17 |
|
DeathDownAlex
Elev |
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Grattis garttis sittarg CONGRATULATIONS! Du är så himla underbar Cara, jag vet att jag är jättedålig på att ge kommplimanger hela tiden så där bra som du gör. Men ja. Du vet att du är bäst, så jag vet inte vad jag ska säga. *ligger död på marken* Ja alltså förutom att vara död så måste jag ju såga att det är svårt att sluta vara Alex, men jag ska försöka att hålla fast vid det. XD 8 jul, 2012 23:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
DeathDownAlex naw tack så himla mkt ♥
men jag ger komplimanger bara för att jag annars är så kass på att vissa hur mkt ni betyder för mig ♥ och nu vet jag det haha ja men ändå xD du kan ju fortfarande ändras xD och då är du inte Alex xD ![]()
8 jul, 2012 23:45 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
Men att ge komplimanger är ju samma sak som att visa att man uppskattar någon. ^^ Ja det är klart att jag kan ändras, det kommer jag göra. Vi kan ju bara hoppas att det går mot det bättre. XD 8 jul, 2012 23:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Temakaren ja det är sant
haha jo klart du kmr men det är de jag menar, så länge du inte blir någon jobbig fjortis tror jag det inte är nån fara ![]()
8 jul, 2012 23:55 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
Hahhahah, shit. Tänk om jag blir fjortis. Jag måste nogtappa typ halva mitt huvud för att vilja det. Men ja. 9 jul, 2012 00:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Temakaren om du börjar bli fjortis lovar jag att stoppa dig! vi behöver inte förstöra den fina Alex som finns ^^ ♥
![]()
9 jul, 2012 00:02 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Cara
Hahahh ja snälla, du får slå mig. Massor. Om jag blir fjortis. Jag lovar. XD 9 jul, 2012 00:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 jul, 2012 00:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen