Livet jag inte uppskattade
Forum > Fanfiction > Livet jag inte uppskattade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
5 jul, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Jaa!! Man vill ju ha läsare ju!!!
5 jul, 2012 22:11 |
|
AlexZz
Elev |
5 jul, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Ja precis!!! Läs folk läs!!!
6 jul, 2012 08:31 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Förlåt mig för jag inte har skrivit andra kapitlet men det blir idag eller imorgon..... Hoppas ni inte dör av ut-tråkning!!!!
![]() ![]()
6 jul, 2012 09:10 |
|
AlexZz
Elev |
6 jul, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
Om Sara Weasley! Skriver idag kanske det kommer mer kommer nog inte att vara inne så mycket i morgon!
6 jul, 2012 11:29 |
|
AlexZz
Elev |
6 jul, 2012 11:43 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Så då kommer andra kapitlet!
Kapitel 2 Jag gick upp till elevhemmet med en suck! -Vad är de?Frågade min kompis Hilma som igenkligen inte förstår nånting... -Inget,sa jag. Jag gick till min säng och öppnade min dagbok. "Ännu en tråkig dag med mobbning och misshandel.Jag ljög för Hilma,men det gör jag ju nästan jämt...Jag hoppas att det blir bättre imorgon,men de kommer det inte bli.Jag ska någ gå och lägga mig nu. Godnatt dagboken" Jag drömmde om att jag dog och konstigt någ tyckte jag att det var roligare som spöke än att va människa... Jag vaknade kvikt! -Konstigt,sa jag och somnade om. Vad tycker ni? Lite kort kanske!(Eller väldigt kort!) ![]() ![]()
6 jul, 2012 17:32 |
|
AlexZz
Elev |
6 jul, 2012 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen