Vad skulle du välja?
Forum > Harry Potter > Vad skulle du välja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Jag fattar inte riktigt varför det är så många som vill vara på den onda sidan hela tiden ... Känns moraliskt fel, tycker jag.
Själv väljer jag alltså auror, även om jag aldrig riktigt fattat vad det innebär. 5 jul, 2012 11:12 |
|
Borttagen
|
jag skulle jobba som advokatAurorDödsätare
5 jul, 2012 11:24 |
|
Radioanka
Elev |
Tror att jag skulle ha valt att bli auror eftersom det på något vis känns lite tryggare.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 5 jul, 2012 11:31 |
|
allealicia
Elev |
Auror
Som dödsätare, visst man är väl kanske säkrare, men man lider väll alltid av skuldkänslor mot sin familj och andra personer (om man alltså tvingas till att bli dödsätare). Men om man är som Bellatrix... Äsch, Auror är (tycker jag) defenitivt bättre. Vänner och kärlek ingår i paketet som Auror ^^
5 jul, 2012 11:32 |
|
Borttagen
|
Auror.
5 jul, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
Auror
5 jul, 2012 12:48 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Tja..tror att jag skulle vilja vara dödsätare
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 5 jul, 2012 14:30 |
|
Goizan
Elev |
5 jul, 2012 14:33 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
9 jul, 2012 10:49 |
|
Stoneslow
Elev |
Auror. Men jag avstår gärna från yrken där jag riskerar mitt liv. Som dödsätare skulle det kanske vara lättare och smyga runt lite mer och inte sätta sitt liv på spel. Men jag skulle inte kunna jobba för Voldemort, så...
TONKS!
9 jul, 2012 10:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen