OS i London
Forum > Off Topic > OS i London
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
3m3li3
Elev |
Jag älskar att kolla på OS, de visar många sporter man inte får se på TV annars
Ser mest fram emot att få se badminton♥, och jag hoppas att det går bra för Henri! 3 jul, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
MICHEL TORNÉUS ♥♥ Make us proud!
Angelica Bengtsson är också skön 3 jul, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
Känns inte riktigt som OS är något man har väntat på, kändes faktiskt som alla väntade på EM mer
3 jul, 2012 19:41 |
|
Cyachi
Elev |
Slytherin1234 Fast det beror ju på vad för slags person man är. Jag visste inte ens om att EM skulle vara tills det att mina föräldrar berättade att "Sverige spelar ikväll!" (...för visst menar du fotbolls-EM och inte friidrotts-EM?), men har däremot längtat efter OS huuur länge somhelst.
4 jul, 2012 12:38 |
|
Frivolt
Elev |
Jag älskar sport och framförallt OS
Jag ser vääldigt mycket fram emot gymnastiken, och vi har äntligen en svenska med igen i den artistiska gymnastiken Sen hoppas jag ju på att de ska sända Trampolin också! Stod att de skulle sända det förra gången men icket Annars ser jag väl fram emot det mesta 6 jul, 2012 11:31 |
|
Goizan
Elev |
Längtar till OS särskilt till mitten av Os när jag kommer vara där
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
6 jul, 2012 11:33 |
|
Mintpastill
Elev |
Är tyvärr inte mycket för sport över huvud taget, så jag lär inte kolla speciellt mycket..
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 6 jul, 2012 11:37 |
|
Maharajah
Elev |
Jag är FETT pepp på ridgrenarna. Ska bli så otroligt spännande, och jag hoppas verkligen att Rolf skaffar sitt välförtjänta guld i år!
Är även väldigt sugen på att se kampsportsgrenarna. Hehehehehe 6 jul, 2012 22:34 |
|
Regulus
Elev |
24 jul, 2012 19:56 |
|
Cyachi
Elev |
27 jul, 2012 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen