Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilket minne tänker du på?

Forum > Harry Potter > Vilket minne tänker du på?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag skulle tänka på när jag låg vaken i flera timmar i mammas och pappas säng med Nils och farmor i väntan på Hilda som kanske föddes just då.
och när pappa kom hem viskade han att det blev en flicka, så jag gick och la mig i min säng och somnade.
eller när jag vaknade av att farmor svarade i telefon och hörde att hon sa:
"Så det blev en flicka!"
Och jag Stina stod bara helt paffa i pyjamas, eftersom att vi inte visste att dom var på BB . sedan började vi skutta och hoppa omkring och `dansa´.

Om man ska tänka som Rowling så tror jag min patronus skulle bli en hare, eller antilop.

2 jul, 2012 09:06

PotterHunger
Elev

Avatar


1: det jag skulle tänka på skulle vara min döda hund. Ronja. Jag skulle se henne åla sig i gräset, sedan skulle jag springa fram och omfamna henne. Ronja skulle skälla och vifta på svansen och jag skulle skratta. Jag saknar henne verkligen. Känns som att jag inte är hel längre. Hon var bara min. Och jag hatar att cancern tog henne ifrån mig.

2: min patronus tror jag skulle vara en hund. Eftersom jag alltid har stått nära det djuret. En jakt labrador. Som Ronja var.

Läs min profil för info...

2 jul, 2012 09:15

Borttagen

Avatar


När jag fick veta att vi skulle skaffa mina husdjur.
Jag tror att jag har delfin som patronus.

2 jul, 2012 09:25

Potato
Elev

Avatar


Jag vet faktist inte, men min patronus är en Geckoödla.

2 jul, 2012 12:46

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Jag skulle nog tänkt på olika personer jag älskar.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

2 jul, 2012 14:22

Irah
Elev

Avatar


Alla roliga minnen under mitt konfirmations läger i år. Det var så roligt och jag saknar konfa tiden så mycket.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2010%2F206%2F8%2F6%2FAVPS___Look_at_me_by_boabest.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mei06euskn1qdyt3a.gif

2 jul, 2012 15:29

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Jag tänker på lyckan jag känner när jag ser en HP film eller läser en HP bok ♥

by my heel, i care not

2 jul, 2012 15:35

Borttagen

Avatar


Hur vet man vilken patrons man har?

Jag vet inte något så lyckligt minne heller, det känns hemskt.

2 jul, 2012 21:47

Clementin
Elev

Avatar

+1


Någon av alla underbara stunder jag har haft med Ingis. ♥

2 jul, 2012 22:12

adwantic
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hur vet man vilken patrons man har?

Jag vet inte något så lyckligt minne heller, det känns hemskt.


jag är lite lat just nu så jag orkar inte skriva allt ordentligt, men om du läser vad jag skrev sidan innan så får du veta hur J.K. anser att ens patronus tar form ^^

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

2 jul, 2012 22:15

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Vilket minne tänker du på?

Du får inte svara på den här tråden.