Klä ut sejj på sista delen av hp? :P
Forum > Harry Potter > Klä ut sejj på sista delen av hp? :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
http://www.wbshop.com/Harry-Potter/hp,default,sc.html
Otroligt mycket grejer, officiell hemsida dessutom. I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 25 jan, 2011 12:17 |
|
OliviaGranger
Elev |
Skulle vara askul.
♥ Hagrid♥ 25 jan, 2011 17:34 |
|
jan
Elev |
ska nogg göra det !!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
25 jan, 2011 17:39 |
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 25 jan, 2011 17:45 |
|
Borttagen
|
jag skulle helt klart göra det, men jag bor ju i lilla Ystad... Och det kommer antagligen vara en jävla massa från min skola som kommer att reta mig för det... Men wtf, om jag kan övertala någon annan att vara med så är jag med!
25 jan, 2011 19:47 |
|
ikka
Elev |
OMG. Ofta jag inte redan skrivit här? O.o Ska helt klart cosplaya Hermione. Har skjorta, slips, kappa, wannabe-trollstav, wannebe-tidvändare, knästrumpor och rätt hår. ^^ Tyvärr ingen riktig school girl-kjol, brukar använda en svart som egentligen inte passar men. xD Om jag får säga det själv gillar jag min cosplay, haha C:
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
25 jan, 2011 20:32 |
|
Staz
Elev |
Tar nog lite Random-elev
en halsduk och en trollstav duger för mig WILL<3 26 jan, 2011 09:10 |
|
soratanaka
Elev |
Cosa är askul. Drog på mig skjorta, byxor och slips i HP-anda till DHP1. I Slytherins färger, dock, var slipsen. : )
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 jan, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
Yaay, har hittat en till som hänger med, utklädd. Kanske två, men den andra är lite knepig, han brukar lova saker och sedan skita i dem. Men aja, det blir jag och en tjej kompis
Tror att det fanns Harry Potter kappor på Butterix i Halmstad, vet ej om de finns kvar. Ska kolla nästa gång jag besöker pappa. 27 jan, 2011 17:24 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag, min syser och mina kusiner tog på oss Hogwartskläderna när premiären var! Det var asroligt!
Winter is coming... 4 feb, 2012 09:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen