Fjärde barn
Forum > Harry Potter > Fjärde barn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En kille kanske skulle kunna Cedric Neville eller något.
En tjej skulle antagligen ha namnet Hermione, i alla fall i andra namn. Spoiler: Tryck här för att visa! 29 jun, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Harry måste fått hjälte-hybris efter alla år på Hogwarts och allt det här med Snape...så han döper säkert ungen till Tom Adolf Potter, eller nåt i den stilen.
Haha, vilket skumt humör jag är på nu. Förlåt. 29 jun, 2012 17:59 |
|
Annie Tonks
Elev |
Remus/Dobby???
29 jun, 2012 18:04 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Harry måste fått hjälte-hybris efter alla år på Hogwarts och allt det här med Snape...så han döper säkert ungen till Tom Adolf Potter, eller nåt i den stilen. Haha, vilket skumt humör jag är på nu. Förlåt. Hahaha! Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 29 jun, 2012 18:08 |
|
Ginny00
Elev |
Åh vilken klurig och bra fråga!
Min teori är lite att Harry har bestämt pojkarnas namn och Ginny till den enda flickan de får. I så fall, skulle det ju bli så att det är från Harrys sida om det är en pojke och om det är en flicka så får Ginny mer att säga till om. Vi klurar lite! På pojke tror jag att Colin skulle kunna vara ett alternativ, inte helt omöjligt trots allt. Rubeus är ett namn jag ogillar, men Colin Rubeus tror jag skulle vara möjligt. På flicka måste vi hålla oss lite till stilen på Lily Luna. Lily från Harrys mamma och Luna från Luna Lovegood. Molly är upptaget av kusin och jag tror inte de vill att barnen ska behöva dela namn med kusinerna. Hedwig, Nymphadora och Minerva är namn som skulle kunna funka, Minerva i andranamn då det som nämnt är väldigt likt Ginevra, ett namn Ginny inte verkar gilla. Hedwig Nymphadora eller Hedwig Minerva är mina förslag. =) Alltså: Colin Rubeus eller Hedwig Nymphadora/Hedwig Minerva 29 jun, 2012 18:23 |
|
J.k
Elev |
Remus Cedric Potter
Nymphadora Luna Potter? Magi, Mod och massor av Tårar 29 jun, 2012 18:35 |
|
VattenBlå
Elev |
29 jun, 2012 18:41 |
|
LovisaPotter
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Skrivet av LovisaPotter: Skrivet av EllieRavenclaw: Annars något som inte alls någon annan har hetat .. Jo, fast jag tror nog att fjärde heter något efter någon annan, som dem andra tre... Skrivet av TacosPanda: Neville Dobby Potter ;D Ja, kanske Neville, men Dobby känns inte som ett människo namn... (ta det inte fel jag gillar Dobby jätte mkt och grät typ när han dog, men det känns bara inte som ett människo namn mer som ett hus alf namn typ, ni fattar vad jag menar...) Haha javet. Tyckte bara dobby skulle vara med på ett hörn ;] Neville Rubeus Potter kanske Ja, Hagrid måste ju va med, det va ju bra!! Skrivet av Tamburlaine: Oij, kan mycket väl tänka mig att pojken skulle heta Cedric i t.ex. mellannamn (efter Diggory). Tycker att Ginny kanske skulle ha något att säga i namnen, eftersom de nu låter litet som om Harry skulle ha bestämt dem? O.o Ja, kanske men Ginny ville nog också att barnen skulle heta det, men Luna tycker jag nästan är mer Ginny... Men fattar hur du tänker... Kanske Minerva fast hon kallas Minnie, Minerva Molly Potter... Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 30 jun, 2012 22:38 |
|
Solkatten
Elev |
Dobby Potter
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Kanske Nymphadora för att hedra Tonks?
30 jun, 2012 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen