Dödsrelikerna del 1 på DVD
Forum > Harry Potter > Dödsrelikerna del 1 på DVD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
23 jan, 2011 00:23 |
|
Black
Elev |
23 jan, 2011 08:33 |
|
Ron
Elev |
Men neeeeeeeeeeeeej......
Varför ska det ta så himla långt tid... ;'( We're all wizards, even Ron. 23 jan, 2011 11:06 |
|
Piggy
Elev |
23 jan, 2011 11:08 |
|
Ellie Jonsson
Elev |
jag vill nej, jag SKA ha den!♥
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 23 jan, 2011 17:04 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av leumas vän: Blev han sur för att han också var tvungen att se filmen eller för att du bara tittade hela dagarna? För att jag bosatte mig framför teven och såg på samma film, repeatedly. Så, antar att det blev hälften, hälften. Hahaha~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 17:09 |
|
Black
Elev |
23 jan, 2011 18:27 |
|
soratanaka
Elev |
^ Som en vanlig, bra film, hoppas jag!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 18:29 |
|
Black
Elev |
23 jan, 2011 18:32 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av soratanaka: Skrivet av leumas vän: Blev han sur för att han också var tvungen att se filmen eller för att du bara tittade hela dagarna? För att jag bosatte mig framför teven och såg på samma film, repeatedly. Så, antar att det blev hälften, hälften. Hahaha~ Fast den filmen kanns ju mest "magisk" i och för sig, så jag förstår att du jollade så mycket 23 jan, 2011 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen