Rollspel i eget forum?
Forum > Mugglarportalen > Rollspel i eget forum?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
30 jun, 2012 13:06 |
|
Neztan
Elev |
Väldigt bra idé.
Folk blir oftast förvirrade när folk lägger rollspelstrådar lite här och var. Och som någon konstanterade några inlägg över mig, går man oftast till quidditchplanen för att leta efter lekar, men då ser man bara en massa rollspel JAG TOTALLY ÄLSKAR ROLLSPEL!!! :O 30 jun, 2012 15:13 |
|
Lisen563
Elev |
Jag håller med till 100%
30 jun, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Great idé!
30 jun, 2012 16:51 |
Forum > Mugglarportalen > Rollspel i eget forum?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen