Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sämst på att duellera

Forum > Mugglarportalen > Sämst på att duellera

1 2 3
Användare Inlägg
Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Drake:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Evreka:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Evreka:
Jag är på level 6 och har fortfarande inget bättre än Reducto - är det normalt?

Tror det
Åh, vad bra! Tack!

Jag tror att jag fick Diffindo på level 7 eller 8. Har du lust att köra? *låtsas att jag inte redan utmanat*
I level 8 fick jag diffindo.
Tack, Drake!

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

9 jul, 2012 16:22

Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 9 kl. 16:26
Antal ändringar: 1

Drake
Elev

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av Drake:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Evreka:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Evreka:
Jag är på level 6 och har fortfarande inget bättre än Reducto - är det normalt?

Tror det
Åh, vad bra! Tack!

Jag tror att jag fick Diffindo på level 7 eller 8. Har du lust att köra? *låtsas att jag inte redan utmanat*
I level 8 fick jag diffindo.
Tack, Drake!
Varsegod Evreka

9 jul, 2012 16:25

1 2 3

Forum > Mugglarportalen > Sämst på att duellera

Du får inte svara på den här tråden.