Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?
Forum > Harry Potter > Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kesan
Elev |
HAHAHA xD
Jag har gjort tian "Jag är inte Fred, jag är George! Hur i fridens namn, kvinna, kan du kalla dig själv mor? kan du inte se att jag är George?" 22 jan, 2011 17:33 |
|
Borttagen
|
Hahaha xD
Jag har gjort nummer 10 och 9 ;D 22 jan, 2011 18:39 |
|
Oskan
Elev |
Som ni ser på min bild så har jag också gjort den
"May the force be equal to mass times acceleration" 22 jan, 2011 18:40 |
|
Borttagen
|
22 jan, 2011 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag har gjort 9,7 och 1
22 jan, 2011 19:48 |
|
Piggy
Elev |
22 jan, 2011 21:59 |
|
Black
Elev |
Skrivet av Piggy: Jag har gjort 9an, 10an och 1an, jag har också gjort en som liknar 4an fast med en majsorm ^^' coolt:3
22 jan, 2011 22:32 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Oskan: De kallas spöken i böckerna, så nog är det spöken alltid! Finns många olika definitioner på spöken dock!Inte på samma sätt som Myrtle, tror jag. De är inte spöken, dock. De är avtryck. Liksom vampyrer pga Meyer! -.- Enligt mig är spökena i HP avtryck från hur personen såg ut de sista sekunderna i livet, och att personen i fråga har kvar alla minnen osv. Spöken, imo, är inte synliga på något sätt, och kan ej kommunicera med folk på samma sätt som de i HP. Glittriga vampyrer.. känns som att det börjar bli en klyscha på nåt sätt. : ( "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 17:22 |
|
Black
Elev |
Skrivet av soratanaka: Skrivet av Oskan: De kallas spöken i böckerna, så nog är det spöken alltid! Finns många olika definitioner på spöken dock!Inte på samma sätt som Myrtle, tror jag. De är inte spöken, dock. De är avtryck. Liksom vampyrer pga Meyer! -.- Enligt mig är spökena i HP avtryck från hur personen såg ut de sista sekunderna i livet, och att personen i fråga har kvar alla minnen osv. Spöken, imo, är inte synliga på något sätt, och kan ej kommunicera med folk på samma sätt som de i HP. Glittriga vampyrer.. känns som att det börjar bli en klyscha på nåt sätt. : ( Vampyrer ska inte glittra, det är lite fail..<//3
23 jan, 2011 18:19 |
|
soratanaka
Elev |
@Black; Instämmer! >:
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen