Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?

Forum > Harry Potter > Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Kesan
Elev

Avatar


HAHAHA xD
Jag har gjort tian

"Jag är inte Fred, jag är George! Hur i fridens namn, kvinna, kan du kalla dig själv mor? kan du inte se att jag är George?"

22 jan, 2011 17:33

Borttagen

Avatar


Hahaha xD
Jag har gjort nummer 10 och 9 ;D

22 jan, 2011 18:39

Oskan
Elev

Avatar


Som ni ser på min bild så har jag också gjort den

"May the force be equal to mass times acceleration"

22 jan, 2011 18:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Oskan:
Som ni ser på min bild så har jag också gjort den


Yay :3 Och du lyckades också :o

22 jan, 2011 18:42

Borttagen

Avatar


Jag har gjort 9,7 och 1

22 jan, 2011 19:48

Piggy
Elev

Avatar


Jag har gjort 9an, 10an och 1an, jag har också gjort en som liknar 4an fast med en majsorm ^^'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mspaintadventures.com%2Fstoryfiles%2Fhs2%2F04585.gif

22 jan, 2011 21:59

Black
Elev

Avatar


Skrivet av Piggy:
Jag har gjort 9an, 10an och 1an, jag har också gjort en som liknar 4an fast med en majsorm ^^'


coolt:3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

22 jan, 2011 22:32

soratanaka
Elev

Avatar


Skrivet av Oskan:
Inte på samma sätt som Myrtle, tror jag. De är inte spöken, dock. De är avtryck.
De kallas spöken i böckerna, så nog är det spöken alltid! Finns många olika definitioner på spöken dock!
Liksom vampyrer pga Meyer! -.-

Enligt mig är spökena i HP avtryck från hur personen såg ut de sista sekunderna i livet, och att personen i fråga har kvar alla minnen osv. Spöken, imo, är inte synliga på något sätt, och kan ej kommunicera med folk på samma sätt som de i HP.

Glittriga vampyrer.. känns som att det börjar bli en klyscha på nåt sätt. : (

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

23 jan, 2011 17:22

Black
Elev

Avatar


Skrivet av soratanaka:
Skrivet av Oskan:
Inte på samma sätt som Myrtle, tror jag. De är inte spöken, dock. De är avtryck.
De kallas spöken i böckerna, så nog är det spöken alltid! Finns många olika definitioner på spöken dock!
Liksom vampyrer pga Meyer! -.-

Enligt mig är spökena i HP avtryck från hur personen såg ut de sista sekunderna i livet, och att personen i fråga har kvar alla minnen osv. Spöken, imo, är inte synliga på något sätt, och kan ej kommunicera med folk på samma sätt som de i HP.

Glittriga vampyrer.. känns som att det börjar bli en klyscha på nåt sätt. : (


Vampyrer ska inte glittra, det är lite fail..<//3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

23 jan, 2011 18:19

soratanaka
Elev

Avatar


@Black; Instämmer! >:

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

23 jan, 2011 18:20

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?

Du får inte svara på den här tråden.