Trollstav??
Forum > Harry Potter > Trollstav??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Om du inte tycker att 400 kr är billigt så nej. Men tycker du det så sfbokhandeln qqqaqqNah 23 jun, 2012 20:05 |
|
LolFeelings
Elev |
23 jun, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Jag fick Harrys trollstav i födelsedagspresent ;> Tycker dock de borde vara i trä och inte plast!
23 jun, 2012 21:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Severus, Dracos, Lavenders och Lunas
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 jun, 2012 23:06 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Har ingen,men skulle gärna göra/köpa en
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 23 jun, 2012 23:11 |
|
bluebirdflies
Elev |
Jag Har ingen
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 24 jun, 2012 00:34 |
|
Borttagen
|
Jag har gjort en egen! Först sågade jag bort en "galgpinne". Sen målade jag den svart! Jättelätt!
24 jun, 2012 00:54 |
|
themarauder
Lärare |
24 jun, 2012 01:15 |
|
Borttagen
|
Jag har Harrys trollstav, och så gjorde jag typ Snapes på träslöjden!
24 jun, 2012 10:16 |
|
pardus
Elev |
Jag har ingen, men ska nog göra någon gång. Jag önksar att jag hade en vän IRL som gillar HP lika mycket som jag gör, så hade vi kunnat göra sådana saker tillsammans!
Men jag vill nog köpa en på Warner Bro's studio, ska dit i vinter We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 24 jun, 2012 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen