Vd tycker du om neville longbottom??
Forum > Harry Potter > Vd tycker du om neville longbottom??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
han är jättecool!!! Men det är synd om honom i de första 4 filmerna!!!
25 jun, 2012 11:08 |
|
BlondaHermione
Elev |
Han gör sin debut först i femman.. Före det äcklades jag nästan av honom O.O Och så gråter jag alltid i hans helt enkelt underbara "tal" i åttan och sen börjar jag storgrina när Harry mitt i allt hoppar ur Hagrids famn. So really ACTION! ♥ ♥ ♥
25 jun, 2012 11:16 |
|
madeleinegranger
Elev |
Jag tycket Neville är en en äkta Gryffindor, han kanske inte visar det hela tiden men det har alltid funnits inom honom. Först i ettan när han försöker förhindra Ron Harry och Hermione att smita ut, det krävde mod för honom. Och sedan i sista när jag tycker han en av de allra modigaste! Nej, Neville passar ingen annanstans än i GRYFFINDOR!
25 jun, 2012 12:22 |
|
fredrika
Elev |
tycker om honom, dock mer i böckerna!
follow me on instagram, @fredrikaanderson 25 jun, 2012 13:29 |
|
Ginnyy
Elev |
25 jun, 2012 13:40 |
|
Amaia lovegood
Elev |
I LOVE
Jag gillar att han bara blir bättre och bättre, och JA hen är en TRUE GRYFFINDOR
25 jun, 2012 13:42 |
|
Borttagen
|
Neville växer genom hela serien och hör, till sist, hemma i Gryffindor.
Skrivet av Amaia lovegood: Varför skriver du både hen och han när man vet att det är en han?I LOVE Jag gillar att han bara blir bättre och bättre, och JA hen är en TRUE GRYFFINDOR 25 jun, 2012 16:40 |
|
MystiqueRed
Elev |
Samtidigt som han är en bidragande del i berättelsen, så är han ju ingen märkvärdig karaktär... han är söt, tystlåten och rädd... ja, han är underhållande - men det skulle nog inte spela så stor roll om han hamnat i Ravenclaw eller Hufflepuff - han hade nog gjort det rätta iaf
25 jun, 2012 21:53 |
|
gurrapotter
Elev |
Neville och snape är bäst!
25 jun, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Han är en bra vän och väldigt lojal
26 jun, 2012 03:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen