Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??
Forum > Harry Potter > Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Narcissa Lestrange
Elev |
25 jun, 2012 10:09 |
|
Borttagen
|
Jag skulle absolut ha deltagit!
25 jun, 2012 10:15 |
|
Mahoqny
Elev |
Det beror på om jag vet att jag är tillräckligt duktig på att duellera för att göra någon skillnad eller om jag bara skulle förstöra för andra.
~Toujours pur~ 25 jun, 2012 10:21 |
|
fox
Elev |
Ja det skulle jag. Jag är ju en cool Hufflepuffare som vågar det mesta. Jag skulle försöka döda Fenrir och Amycus Carrow
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
29 dec, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Näe, så tapper är jag inte
29 dec, 2012 22:53 |
|
PureSlytherin
Elev |
Nej, jag skulle förmodligen inte deltagit... Jag är alldeles för mån om att rädda mig själv.
Let's face it; jag är inte tillräckligt modig. Eller man skulle också kunna säga inte tillräckligt dumdristig för att riskera livet. Men om man kunde bidra på något annat sätt hade jag nog gjort det. Ett ofarligt sätt.
29 dec, 2012 23:13 |
|
Sallymalfoy
Elev |
Jadå, det tror jag nog!
Skulle vilja kämpa för Hogwarts, oavsett vad! Skulle nog vara väldigt rädd. Men jag tror att jag skulle deltagit och kämpa emot min rädsla! 29 dec, 2012 23:20 |
|
luckyBella
Elev |
Alltså, hm. Jag kan aldrig veta vad jag skulle ha gjort, eftersom att jag inte har varit i den situationen och då inte kan veta säkert. Jag skulle försöka se mina chanser, men även tror jag att det skulle vara svårt att fokusera på mig själv då jag lätt fokuserar på alla andra och deras val...
Oh geez. Jag skulle nog tveka mycket, men även försöka övertala mig själv. Men jag skulle nog inte göra det ändå, men ändå försöka hjälpa till så mycket som möjligt med eventuella skador osv.
29 dec, 2012 23:29 |
|
Fantasia
Elev |
30 dec, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2012 00:37 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen