Fler formler?
Forum > Mugglarportalen > Fler formler?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
27 jun, 2012 12:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Deathless: Jo!Måste man inte ha ett visst antal formeluttal också? o.o Det har alltid jag trott iaf. xD 27 jun, 2012 12:27 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: Jag kan fråga! Haha, varför har jag en känsla av att han kommer att säga nej? För att han kommer göra det? XD MEN VI KÖR HÅRT! . .
27 jun, 2012 17:49 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: Jag kan fråga! Haha, varför har jag en känsla av att han kommer att säga nej? För att han kommer göra det? XD MEN VI KÖR HÅRT! Okej, vad sägs om det här argumentet? Vi tycker att det är mesigt att motståndaren bara svimmar. Ska man vinna, ska man vinna STORT. Därför tycker vi att Avada Kedavra, en förbannelse som tar 20 MP och som har en 50% chans att träffa borde finnas med som ett alternativ för de dagar man känner sig extra sadistisk. ![]()
27 jun, 2012 19:05 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan fråga! Fast. Det är förbjudna förbannelser, och det är one-way-ticket to Azkaban om man använder dem.... Så. De borde inte finnas. För då borde man ju typ "blockeras" från hela mugglis, eftersom man åker i Azkaban...
27 jun, 2012 19:27 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag kan fråga! Fast. Det är förbjudna förbannelser, och det är one-way-ticket to Azkaban om man använder dem.... Så. De borde inte finnas. För då borde man ju typ "blockeras" från hela mugglis, eftersom man åker i Azkaban... Men... bara om man åker fast! :3 De borde finnas där, bara för att liksom locka och om man använder den finns det en chans (typ 25%) att man blir påkommen och då får man inga EXP i slutet ^^ ![]()
27 jun, 2012 19:33 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag kan fråga! Fast. Det är förbjudna förbannelser, och det är one-way-ticket to Azkaban om man använder dem.... Så. De borde inte finnas. För då borde man ju typ "blockeras" från hela mugglis, eftersom man åker i Azkaban... Men... bara om man åker fast! :3 De borde finnas där, bara för att liksom locka och om man använder den finns det en chans (typ 25%) att man blir påkommen och då får man inga EXP i slutet ^^ VI KÖR FÖR DET! Och Imperio borde också finnas, så kan man styra vad den andra personen ska göra nästa gång! XD . .
27 jun, 2012 19:48 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag kan fråga! Fast. Det är förbjudna förbannelser, och det är one-way-ticket to Azkaban om man använder dem.... Så. De borde inte finnas. För då borde man ju typ "blockeras" från hela mugglis, eftersom man åker i Azkaban... Men... bara om man åker fast! :3 De borde finnas där, bara för att liksom locka och om man använder den finns det en chans (typ 25%) att man blir påkommen och då får man inga EXP i slutet ^^ VI KÖR FÖR DET! Och Imperio borde också finnas, så kan man styra vad den andra personen ska göra nästa gång! XD Nej, det är elakt, men det borde komma en blinkande pil som pekar på det som man vill att motspelaren ska göra. Gör den inte det förlorar den 1 EXP den omgången ^^ Haha, kom precis på att annars får vi läsa hacker-teknik i sommar och skapa vår egen duellklubb vid namn Bellatrix Duellklubb XP ![]()
27 jun, 2012 19:55 |
|
EmahS
Elev |
27 jun, 2012 19:56 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag kan fråga! Fast. Det är förbjudna förbannelser, och det är one-way-ticket to Azkaban om man använder dem.... Så. De borde inte finnas. För då borde man ju typ "blockeras" från hela mugglis, eftersom man åker i Azkaban... Men... bara om man åker fast! :3 De borde finnas där, bara för att liksom locka och om man använder den finns det en chans (typ 25%) att man blir påkommen och då får man inga EXP i slutet ^^ VI KÖR FÖR DET! Och Imperio borde också finnas, så kan man styra vad den andra personen ska göra nästa gång! XD Nej, det är elakt, men det borde komma en blinkande pil som pekar på det som man vill att motspelaren ska göra. Gör den inte det förlorar den 1 EXP den omgången ^^ Haha, kom precis på att annars får vi läsa hacker-teknik i sommar och skapa vår egen duellklubb vid namn Bellatrix Duellklubb XP Eller New Deatheaters... HAHA! XD . .
27 jun, 2012 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen