Master of Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Master of Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
det var ett bra namn
13 sep, 2012 16:03 |
|
Lea Lovegood
Elev |
13 sep, 2012 16:11 |
|
Soda
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
14 sep, 2012 23:17 |
|
Spiderpig
Elev |
elr så måste man ha haft högst forum så man tappar inte sin status. Men för att få statusen måste man ha mest inlägg ett litet tag.
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 14 sep, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
sånna master kan väl komma när man har skrivit 100.000 inlägg
15 sep, 2012 11:16 |
|
LolFeelings
Elev |
15 sep, 2012 11:23 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Soda: Som vad? Master är ju mästare The lord Of mugglis!
15 sep, 2012 11:30 |
|
Borttagen
|
Jag tycker det känns som om Erfa är master of mugglis.... xD
15 sep, 2012 12:15 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Soda: Som vad? Master är ju mästare The lord Of mugglis! Eh...? Någon so m har varit inne på min användare?? JAg skrev aldrig "Som vad? Master är ju mästare"..? O.o Scarface...
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
16 sep, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Soda: Vad läskigt O_OSkrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Soda: Som vad? Master är ju mästare The lord Of mugglis! Eh...? Någon so m har varit inne på min användare?? JAg skrev aldrig "Som vad? Master är ju mästare"..? O.o Scarface... 16 sep, 2012 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen