Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fel Elevhem?

Forum > Fanfiction > Fel Elevhem?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Smilie
Elev

Avatar


Bra

Min syster heter Soda

12 jun, 2012 10:17

Borttagen

Avatar


kul att ni gillar den
----------------------------------------------------------------------
Kapitel 4 (Scorpius)
asså hur kunde Rose ens tänka
på läxor under sommarlovet,hon hade fått börja läsa på fyrans talmagi
,jag som alltid la undan mina böcker under sommaren.
"Sco!"jag väcktes ur mina tankar,det var Albus som ropade
"ja,vad är det Al" ropade jag tillbaka "kom hit"
jag sprang till honom för när albus inte kom & berättade ,då var det viktigt.när jag var där sa han"nästa Hogsmeade utflykt är på lördag""så du menar att...""du kan smita ut tillsammans med mig,James skulle tyvärr använda marodörkartan själv"
Avbröt Albus mig"men det är endå jätte bra

------------------------------------------------------------------------
så där,nu denna veckan kommer jag att försöka skriva mycket,men sen kommer jag ej kunna skriva så mycket

MER???????????????????????????????????????????



17 jun, 2012 11:55

amanda1104
Elev

Avatar


SUPERBRA!!! SÅKLART VI VILL HA MER♥

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

17 jun, 2012 11:56

Borttagen

Avatar


Tack ,ni gör min dag till ♥♥♥♥♥
-------------------------------------------------------------------------
kapitel 5 (Scorpius)
(lördag,samma vecka)
"Sco,vakna nu ,din slöfock","Al,klockan är bara halv sju ,på morgonen dessutom,låt mig å sova lite"sa jag gäspande
"nej,du kan inte sova nu ,vi måste förbereda oss,dessutom kan du inte klaga,jag har varit uppe en timme snart"sa Albus
"vadå förbereda oss?"frågade jag tröt "Hogsmeade"
sa Albus "Hogsmeade? sa jag undrande
"nä,diagongränden"sa Al ironiskt"komigen upp med dig nu""okej vänta lite,jag ska bara klä på mig"sa jag
"okej,men skynda dig lite"sa han.
när jag kom ner till uppehållsrummet satt Al vid
den öppna spisen"du tog god tid på dig"sa Al "vadå
det tog ju bara 10 minuter"sa jag "jaja kom nu ,han ska vara här när som helst"sa Al"vem?" "George...
"Al,jag är här nu",jag hoppade till & plötsligt var det ett huvud mitt i elden"vem är du?"frågade jag"george weasly
,als morbror jobbar på weaslys vassa varor
,40 år & är gift med Angelina Johnsson
,men nu vill jag veta vem du är"sa George "scorpius,motvilligt malfoy,går i gryffindor,13 år,bästa kompis med Al & singel"sa jag"jo,George sco behöver lite hjälp med att ta sig in i hogsmeade
---------------------------------------------------------------------
ush så dålig jag är på att komma på slut
men hoppas att kapitlet var er till godo
---------------------------------------------------------------------
MER???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

19 jun, 2012 21:39

amanda1104
Elev

Avatar


SÅKLART VI VILL HA MER!!!



DENNA FF ÄR FANTASTISK

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

20 jun, 2012 07:18

Borttagen

Avatar


20 jun, 2012 16:28

amanda1104
Elev

Avatar


VSG

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

20 jun, 2012 17:16

Borttagen

Avatar


TACK ALLA LÄSARE NI ÄR FANTASTISKA

20 jun, 2012 17:57

Vlodemort
Elev

Avatar


SKRIVMER! du är superduperbra!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.comicvine.com%2Fuploads%2F11%2F117816%2F2216490-voldemort01.jpg

26 jun, 2012 12:57

Borttagen

Avatar


Tack TRYA

Nu har jag inget att göra så nu kommer ett kap
----------------------------------------------------------------------------------
Kap,oj redan 6 (Sco)
När vi hade pratat en stund hörde jag en kvinno röst som ropade"George,kommer du"
"vem var det?"frågade jag George
"obs,det är min flick vän som ropar,hej då Sco"
sa George.
Krrr "al,kan vi gå ner och äta frukost nu?"sa jag "jo,det kan vi göra,jag är faktiskt rätt så hungrig jag med"sa al.
När vi skulle gå ner hörde vi Rose
"Sco är du redan uppe,du brukar ju inte vakna föräns halv tio"sa Rose
"jo men någon väckte mig vid halv sju."sa jag och pekade på al.jag såg att al rodnade.
--------------------------------------------------------------------------------------
Snälla hjälp mig att komma på slut
MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(jag som är inloggad ärigentligen )Luna02

15 jul, 2012 12:35

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > Fel Elevhem?

Du får inte svara på den här tråden.