Hogwarts - Mitt enda hem.
Forum > Fanfiction > Hogwarts - Mitt enda hem.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
KAP 2
Hope låg vaken i sängen i den ensliga, mörka och trånga rummet. Hon satte sig upp och sträckte sig efter anteckningsboken som låg på nattduksbordet. Hon hade drömt en sån underlig dröm. Hon tyckte nästan att hon hörde männens röster utanför rummet. Men det var bara en dröm. Med snabba rörelser gled pennan över anteckningsblocket och skrev ner den underliga drömmen flickan hade drömt. Hon såg upp, såg på vägguret. Klockan var ett. Det var lång tid kvar till den första september. Det var lång tid kvar tills hon skulle komma ifrån det här stället och få komma till det enda stället hon kände sig hemma. ________________________ Jag vet, det blev lite. ![]()
14 okt, 2012 11:01 |
|
MissFniss
Elev |
14 okt, 2012 13:31 |
|
RoseElm30771
Elev |
Så bra! * bevakar *
14 okt, 2012 13:44 |
Forum > Fanfiction > Hogwarts - Mitt enda hem.
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen